Tesla перестане бути лідером з продажу електрокарів в 2021 році

Американська компанія закінчує перший рік продажу автомобілів китайського виробництва і займає лідируючу позицію на найбільшому в світі ринку електромобілів, але Ілон Маск не повинен зупинятися на досягнутому.

0
101

У той час як Tesla регулярно очолювала щомісячні рейтинг продажів електромобілів преміум-класу в цьому році, завдяки седанам, випущеним на новому заводі, відкритому в Шанхаї в грудні минулого року з великою помпою, в 2020 році конкуренти почали наздоганяти. В 2021 році масштаби конкурентної атаки, з якою зіткнеться Tesla, буде більше, ніж будь-коли.

Чи зможе Tesla відстояти своє лідерство в Китаї, буде ключем до її зростання прибутку. Хоча ринок електромобілів Китаю все ще перебуває в зародковому стані, він набагато перевершує ринки інших країн, і уряд має намір продовжувати розширення на тлі зобов’язань по скороченню використання викопного палива. Доля Tesla в Китаї також покаже, чи зможе вона вирости в по-справжньому глобального автовиробника, на що розраховують інвестори після того, як в цьому році акції компанії виросли майже на 700%. Можливо, це навіть підштовхне компанію до висновку моделей на український ринок.

Тріо місцевих чемпіонів – Nio, Xpeng і Li Auto – виступило на передовій проти каліфорнійської компанії. Всі три стартапи, автомобілі яких доступні в США і користуються підтримкою з боку державних структур або інтернет-гігантів, швидко завойовують прихильників: продажу їх електричних позашляховиків, седанів і кросоверів також ростуть в 2020 році, а їх акції різко збільшуються в ціні.

Читайте також  У нових авто Tesla масові проблеми з обігрівом в розпал зими

Китай є найбільшим ринком Tesla після США, і, згідно з місцевими реєстраційними даними, цього року продажі електрокарів в найбільшій економіці Азії перевищили 120 тис. одиниць. І Tesla продовжує нарощувати виробництво в Шанхаї, що спонукає аналітиків прогнозувати, що в найближчі роки на Китай припадатиме більша частина продажів і доходів.

Седани Model 3, які Tesla продає в Китаї, мають більш високу рентабельність, ніж автомобілі, що продаються в США і Європі, а Китай може скласти більше 40% продажів Tesla до початку 2022 року, заявив аналітик Wedbush Securities Ден Айвз. Зараз частка країни близько 20%.

Китайська асоціація легкових автомобілів прогнозує, що в наступному році Tesla продасть в країні 280 тис. автомобілів. Хоча це вражаюче зростання в порівнянні з 2020 роком, воно все одно залишить більше 80% ринку вільними. PCA прогнозує загальний обсяг продажів автомобілів на відновлюваної енергії близько 1,7 млн ​​одиниць в 2021 році.

Це означає, що місцеві преміальні бренди Nio, Xpeng і Li стають все більш небезпечними – разом узяті, три компанії вже наближаються до щомісячних продажів Tesla. SAIC-GM Wuling Automobile і BYD, які продають менш дорогі електромобілі, також набирають обертів.

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.