Tesla перестане бути лідером з продажу електрокарів в 2021 році

Американська компанія закінчує перший рік продажу автомобілів китайського виробництва і займає лідируючу позицію на найбільшому в світі ринку електромобілів, але Ілон Маск не повинен зупинятися на досягнутому.

Час читання: 2 хв.
0

У той час як Tesla регулярно очолювала щомісячні рейтинг продажів електромобілів преміум-класу в цьому році, завдяки седанам, випущеним на новому заводі, відкритому в Шанхаї в грудні минулого року з великою помпою, в 2020 році конкуренти почали наздоганяти. В 2021 році масштаби конкурентної атаки, з якою зіткнеться Tesla, буде більше, ніж будь-коли.

Чи зможе Tesla відстояти своє лідерство в Китаї, буде ключем до її зростання прибутку. Хоча ринок електромобілів Китаю все ще перебуває в зародковому стані, він набагато перевершує ринки інших країн, і уряд має намір продовжувати розширення на тлі зобов’язань по скороченню використання викопного палива. Доля Tesla в Китаї також покаже, чи зможе вона вирости в по-справжньому глобального автовиробника, на що розраховують інвестори після того, як в цьому році акції компанії виросли майже на 700%. Можливо, це навіть підштовхне компанію до висновку моделей на український ринок.

Тріо місцевих чемпіонів – Nio, Xpeng і Li Auto – виступило на передовій проти каліфорнійської компанії. Всі три стартапи, автомобілі яких доступні в США і користуються підтримкою з боку державних структур або інтернет-гігантів, швидко завойовують прихильників: продажу їх електричних позашляховиків, седанів і кросоверів також ростуть в 2020 році, а їх акції різко збільшуються в ціні.

Реклама

Китай є найбільшим ринком Tesla після США, і, згідно з місцевими реєстраційними даними, цього року продажі електрокарів в найбільшій економіці Азії перевищили 120 тис. одиниць. І Tesla продовжує нарощувати виробництво в Шанхаї, що спонукає аналітиків прогнозувати, що в найближчі роки на Китай припадатиме більша частина продажів і доходів.

Седани Model 3, які Tesla продає в Китаї, мають більш високу рентабельність, ніж автомобілі, що продаються в США і Європі, а Китай може скласти більше 40% продажів Tesla до початку 2022 року, заявив аналітик Wedbush Securities Ден Айвз. Зараз частка країни близько 20%.

Китайська асоціація легкових автомобілів прогнозує, що в наступному році Tesla продасть в країні 280 тис. автомобілів. Хоча це вражаюче зростання в порівнянні з 2020 роком, воно все одно залишить більше 80% ринку вільними. PCA прогнозує загальний обсяг продажів автомобілів на відновлюваної енергії близько 1,7 млн ​​одиниць в 2021 році.

Це означає, що місцеві преміальні бренди Nio, Xpeng і Li стають все більш небезпечними – разом узяті, три компанії вже наближаються до щомісячних продажів Tesla. SAIC-GM Wuling Automobile і BYD, які продають менш дорогі електромобілі, також набирають обертів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!