Експерти EuroNCAP піддали критиці безпеку європейських фургонів

Європейська асоціація EuroNCAP оголосила результати тестування водійських асистентів 19 комерційних моделей, які продаються в країнах ЄС.

0
106

Підсумком проведеного дослідження стала заява EuroNCAP про те, що комерційні фургони мають недостатньо систем активної безпеки: жоден з перевірених автомобілів не заробив «платинового» результату по системі EuroNCAP. «Золото» дісталося лише трьом моделям – Ford Transit , Mercedes-Benz Vito , а також VW Transporter . «Срібло» отримали Ford Transit Custom , Mercedes-Benz Sprinter , Opel Vivaro , а також Peugeot Expert і VW Crafter , а «бронзу» – Citroen Jumper , Fiat Ducato , Iveco Daily , а такожPeugeot Boxer і Toyota ProAce.

Найнижчі оцінки дісталися Fiat Talento, Opel Movano, а також Nissan NV400 і Renault Master / Trafic. Головні претензії до їх безпеки звелися до відсутності систем безпеки або дуже малому їх обсягу. В асоціації EuroNCAP повідомили, що випробувані моделі покривають 98% продажів всіх нових фургонів в країнах ЄС.

Також експерти відзначили, що тільки 6 з 19 моделей мають фронтальні подушки безпеки в базовому списку обладнання, і жодна з них не має бічних подушок. Ремені безпеки пасажирських крісел у фургонів не оснащені індикаторами, а круїз-контроль несообщающейся про обмеження швидкості. При цьому системи моніторингу сліпих зон і утримання смуги (якщо такі є) функціонують гірше, ніж на легкових машинах.

Читайте також  В Україні представили ексклюзивний вантажний автомобіль Scania

Автовиробники, як повідомили експерти, часто згадують в рекламних буклетах про водійських помічників, але в більшості випадків їх можна придбати тільки в якості опції, а знайти на авторинку конкретний автомобіль з подібним обладнанням виявилося дуже складно. Відзначається, що пасажирські модифікації тих же фургонів найчастіше мають більш багате оснащення, включаючи і самі бюджетні версії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.