У Європі з’явився перший китайський електрокар

Китайські автомобілі Xpeng з'явився в Європі. Перша партія з 100 електричних кросоверів дісталася до Норвегії. Вони будуть розподілені між 28 містами, повідомила прес-служба Xiaopeng Automobiles.

0
631

На норвезький ринок було поставлено перші екземпляри електрокара Xpeng G3 , які випускаються стартапом протягом двох останніх років і вельми непогано зарекомендували себе на китайському ринку.

«Експорт G3 в Норвегію – це наша перша ключова віха в освоєнні європейського ринку. Ми вважаємо, що інтелектуальні автомобілі – це міжнародний продукт, а Xiaopeng Automobiles прагне стати світовим лідером на терені інтелектуальних електромобілів », – зазначив голова правління компанії Хе Сяопен.

В експортних версіях Xpeng G3  оснащений інтерфейсом англійською мовою. На ньому ж працює і голосовий помічник Hi Xpeng. Крім того, система навігації автомобіля використовує завантажені з заводу карти Норвегії. Власники норвезьких автомобілів також можуть дистанційно керувати кросовером через мобільний додаток. За інформацією Xiaopeng Automobiles , функція автоматичного паркування в Норвегії є досить затребуваною, тому Xpeng G3  легко може припаркуватися з одного натискання на ключі-брелоку.

Xpeng G3 – це електричний компактний кросовер, який випускається на заводі Haima Automobiles за домовленістю з Xiaopeng з 2018 року. У рух автомобіль приводиться синхронним електродвигуном з постійними магнітами. Потужність складає 145 кВт, а крутний момент – 300 Нм. Дані динаміки виробником наводяться досить цікаво: розгін до 50 км / год займає 3,8 с. Відповідно, на розгін до 100 км / год повинно йти близько 7,5-8 с, і за цим параметром Xpeng G3 теж сильно поступається оригіналу. Чудачат китайці і з запасом ходу. Для Xpeng G3 заявлено дві версії з практично однаковим запасом ходу: 351 і 365 км.

Довжина кросовера складає 4450 мм, ширина – 1820 мм, висота – 1600 мм. По довжині він поступається навіть Model 3, не кажучи вже про Model S, але в екстер’єрі простежуються нотки різних моделей Tesla. Наприклад, панорамний дах ніби запозичена у Model X. Колісна база у Xpeng G3 майже на 30 см менше колісної бази Model 3: 2610 мм проти 2880 мм. Тобто особливого простору всередині немає.

Xiaopeng Auto, також відома як Xiaopeng Motors, заснована в 2014 році колишнім виконавчим директором Alibaba Хе Сяопен і Лей Цзюнь (засновник Xiaomi). На даний момент модельний ряд стартапу складається з двох «електрокарів» – кросовера Xpeng G3  і седана Xpeng P7 . На китайському ринку Xiaopeng Auto міцно зміцнилася, показавши за 2019 рік продажі на рівні 16 608 примірників, що лише трохи не дотягує до рівня самого популярного китайського стартапу – Nio. Втім, продажу за 11 місяців 2020 року перевищують показник всього минулого року.

Протягом року керівництво компанії Xpeng прийме рішення про те, яка європейська країна стане наступним ринком після Норвегії: стратегія щодо виходу на нові експортні ринки поки ще не готова, але вона буде ретельно продумана в найближчі місяці. Не виключено, що незабаром компанію моделі G3 складе седан Xpeng P7. До речі, раніше про свої наміри продавати електромобілі в Норвегії заявила китайська компанія BYD.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!