У Європі з’явився перший китайський електрокар

Китайські автомобілі Xpeng з'явився в Європі. Перша партія з 100 електричних кросоверів дісталася до Норвегії. Вони будуть розподілені між 28 містами, повідомила прес-служба Xiaopeng Automobiles.

0
502

На норвезький ринок було поставлено перші екземпляри електрокара Xpeng G3 , які випускаються стартапом протягом двох останніх років і вельми непогано зарекомендували себе на китайському ринку.

«Експорт G3 в Норвегію – це наша перша ключова віха в освоєнні європейського ринку. Ми вважаємо, що інтелектуальні автомобілі – це міжнародний продукт, а Xiaopeng Automobiles прагне стати світовим лідером на терені інтелектуальних електромобілів », – зазначив голова правління компанії Хе Сяопен.

В експортних версіях Xpeng G3  оснащений інтерфейсом англійською мовою. На ньому ж працює і голосовий помічник Hi Xpeng. Крім того, система навігації автомобіля використовує завантажені з заводу карти Норвегії. Власники норвезьких автомобілів також можуть дистанційно керувати кросовером через мобільний додаток. За інформацією Xiaopeng Automobiles , функція автоматичного паркування в Норвегії є досить затребуваною, тому Xpeng G3  легко може припаркуватися з одного натискання на ключі-брелоку.

Xpeng G3 – це електричний компактний кросовер, який випускається на заводі Haima Automobiles за домовленістю з Xiaopeng з 2018 року. У рух автомобіль приводиться синхронним електродвигуном з постійними магнітами. Потужність складає 145 кВт, а крутний момент – 300 Нм. Дані динаміки виробником наводяться досить цікаво: розгін до 50 км / год займає 3,8 с. Відповідно, на розгін до 100 км / год повинно йти близько 7,5-8 с, і за цим параметром Xpeng G3 теж сильно поступається оригіналу. Чудачат китайці і з запасом ходу. Для Xpeng G3 заявлено дві версії з практично однаковим запасом ходу: 351 і 365 км.

Читайте також  Старые маршрутки уберут с дорог

Довжина кросовера складає 4450 мм, ширина – 1820 мм, висота – 1600 мм. По довжині він поступається навіть Model 3, не кажучи вже про Model S, але в екстер’єрі простежуються нотки різних моделей Tesla. Наприклад, панорамний дах ніби запозичена у Model X. Колісна база у Xpeng G3 майже на 30 см менше колісної бази Model 3: 2610 мм проти 2880 мм. Тобто особливого простору всередині немає.

Xiaopeng Auto, також відома як Xiaopeng Motors, заснована в 2014 році колишнім виконавчим директором Alibaba Хе Сяопен і Лей Цзюнь (засновник Xiaomi). На даний момент модельний ряд стартапу складається з двох «електрокарів» – кросовера Xpeng G3  і седана Xpeng P7 . На китайському ринку Xiaopeng Auto міцно зміцнилася, показавши за 2019 рік продажі на рівні 16 608 примірників, що лише трохи не дотягує до рівня самого популярного китайського стартапу – Nio. Втім, продажу за 11 місяців 2020 року перевищують показник всього минулого року.

Протягом року керівництво компанії Xpeng прийме рішення про те, яка європейська країна стане наступним ринком після Норвегії: стратегія щодо виходу на нові експортні ринки поки ще не готова, але вона буде ретельно продумана в найближчі місяці. Не виключено, що незабаром компанію моделі G3 складе седан Xpeng P7. До речі, раніше про свої наміри продавати електромобілі в Норвегії заявила китайська компанія BYD.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.