Найчастіше, щоб заповнити витрачену електрокаром електроенергію, його власник використовує мережу змінного струму (це можуть буть настінні пристрої різної потужності), а також так звані «швидкі» зарядні станції – деякі з них в рази потужніші за звичайні.
У Volkswagen придумали і втілили в життя новий тип зарядної станції – настінний компактний «бокс» постійного струму (DC Wallbox) потужністю 22 кВт. Це в два рази вище, ніж у стандартної настінної зарядки, що має справу зі змінним струмом. Такий зарядний пристрій здатний заправити електрокар швидше інших альтернативний «зарядник».
Переваги нової системи позитивно позначаться на розвиток інфраструктури для електрокарів, контрою сьогодні приділяють все більше уваги. При це DC Wallbox підтримує популярну сьогодні технологію двобічної зарядки.
Тут батарея електрокара використовується як накопичувач енергії – її можна використовувати при аварійному відключенні електрики в будинку.
2024 знаменує 20-річний ювілей V-серії - високопродуктивних моделей Cadillac. На честь цієї події Cadillac випустив…
Продажі електромобілів у світі минулого року досягли 9.6 мільйонів одиниць, не враховуючи гібриди з можливістю…
Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…
Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі…
У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…
Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…
Leave a Comment