Найчастіше, щоб заповнити витрачену електрокаром електроенергію, його власник використовує мережу змінного струму (це можуть буть настінні пристрої різної потужності), а також так звані «швидкі» зарядні станції – деякі з них в рази потужніші за звичайні.
У Volkswagen придумали і втілили в життя новий тип зарядної станції – настінний компактний «бокс» постійного струму (DC Wallbox) потужністю 22 кВт. Це в два рази вище, ніж у стандартної настінної зарядки, що має справу зі змінним струмом. Такий зарядний пристрій здатний заправити електрокар швидше інших альтернативний «зарядник».
Переваги нової системи позитивно позначаться на розвиток інфраструктури для електрокарів, контрою сьогодні приділяють все більше уваги. При це DC Wallbox підтримує популярну сьогодні технологію двобічної зарядки.
Тут батарея електрокара використовується як накопичувач енергії – її можна використовувати при аварійному відключенні електрики в будинку.
Бажання заощадити на обслуговуванні машини - справа звичайна, але не завжди розумна. Перш ніж урізати…
Opel продовжує втілювати свою амбітну стратегію електрифікації, розпочату у 2024 році. Саме ця компанія стала…
В Україні набирає популярності нова схема шахрайства, яка спрямована проти водіїв і, за підозрами, може…
Компанія Zeekr показала новий кросовер 9X, який позиціонується як "новий флагман світового класу суперлюксових позашляховиків",…
Західні ЗМІ опублікували фото з закамуфльованим прототипом «зарядженого» виконання електричного кросовера BMW iX5. Баварська новинка…
Коли йдеться про електромобілі з найбільшим запасом ходу, легко забути, який прогрес ми зробили з…
Leave a Comment