Найчастіше, щоб заповнити витрачену електрокаром електроенергію, його власник використовує мережу змінного струму (це можуть буть настінні пристрої різної потужності), а також так звані «швидкі» зарядні станції – деякі з них в рази потужніші за звичайні.
У Volkswagen придумали і втілили в життя новий тип зарядної станції – настінний компактний «бокс» постійного струму (DC Wallbox) потужністю 22 кВт. Це в два рази вище, ніж у стандартної настінної зарядки, що має справу зі змінним струмом. Такий зарядний пристрій здатний заправити електрокар швидше інших альтернативний «зарядник».
Переваги нової системи позитивно позначаться на розвиток інфраструктури для електрокарів, контрою сьогодні приділяють все більше уваги. При це DC Wallbox підтримує популярну сьогодні технологію двобічної зарядки.
Тут батарея електрокара використовується як накопичувач енергії – її можна використовувати при аварійному відключенні електрики в будинку.
Зупинка патрульним часто викликає стрес у водіїв, через що вони роблять помилки, що погіршують ситуацію.…
Днями в мережі з'явилися нові шпигунські фотографії майбутнього BMW X5, що дозволяють оцінити особливості його…
У модельному ряду Renault та його суббренду Dacia вже є пікапи, серед яких латиноамериканська модель…
Турбовані двигуни, попри свої численні переваги, мають низку слабких місць, про які варто знати майбутньому…
Tesla оновила офіційні дані щодо запасу ходу своїх електромобілів за європейським циклом WLTP. Завдяки вдосконаленій…
Багато водіїв восени починають менше користуватися автомобілем, а в листопаді виїжджають лише "на свята". Причина…
Leave a Comment