Найчастіше, щоб заповнити витрачену електрокаром електроенергію, його власник використовує мережу змінного струму (це можуть буть настінні пристрої різної потужності), а також так звані «швидкі» зарядні станції – деякі з них в рази потужніші за звичайні.
У Volkswagen придумали і втілили в життя новий тип зарядної станції – настінний компактний «бокс» постійного струму (DC Wallbox) потужністю 22 кВт. Це в два рази вище, ніж у стандартної настінної зарядки, що має справу зі змінним струмом. Такий зарядний пристрій здатний заправити електрокар швидше інших альтернативний «зарядник».
Переваги нової системи позитивно позначаться на розвиток інфраструктури для електрокарів, контрою сьогодні приділяють все більше уваги. При це DC Wallbox підтримує популярну сьогодні технологію двобічної зарядки.
Тут батарея електрокара використовується як накопичувач енергії – її можна використовувати при аварійному відключенні електрики в будинку.
Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…
Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…
З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…
В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…
Італійський автовиробник Lamborghini вирішив перенести запуск свого першого електромобіля на 2029 рік. Як повідомив генеральний…
Популярний спосіб у такій ситуації у жителів холодних регіонів – це обігрів піддону картера машини.…
Leave a Comment