У Volkswagen тестують нову зарядку: деталі

0
58

Найчастіше, щоб заповнити витрачену електрокаром електроенергію, його власник використовує мережу змінного струму (це можуть буть настінні пристрої різної потужності), а також так звані «швидкі» зарядні станції – деякі з них в рази потужніші за звичайні. 

У Volkswagen придумали і втілили в життя новий тип зарядної станції – настінний компактний «бокс» постійного струму (DC Wallbox) потужністю 22 кВт. Це в два рази вище, ніж у стандартної настінної зарядки, що має справу зі змінним струмом. Такий зарядний пристрій здатний заправити електрокар швидше інших альтернативний «зарядник».

Переваги нової системи позитивно позначаться на розвиток інфраструктури для електрокарів, контрою сьогодні приділяють все більше уваги. При це DC Wallbox підтримує популярну сьогодні технологію двобічної зарядки.

Тут батарея електрокара використовується як накопичувач енергії – її можна використовувати при аварійному відключенні електрики в будинку. 
Поки автовиробник тестує новий пристрій на своїх заводах. У випробуваннях беруть участь відразу 20 «боксів». Якщо всі вони успішно справляться з поставленими перед ними завданнями, можна буде говорити про серійний випуск. 
Читайте також  Новий кросовер Volkswagen Tayron розкрили до прем'єри
Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.