Також топ-менеджер хоче переконатися в тому, що клієнти марок готові до повністю електричних моделів Lamborghini і Bugatti .
Президент і генеральний директор Lamborghini і Bugatti Стефан Вінкельман вважає, що необхідно зберігати класичні ДВС якомога довше. Незважаючи на те, що Volkswagen Group веде серйозну роботу в сфері електрифікації своїх автомобілів, деякі концерни марки не горять бажанням переходити на машини з нульовим викидом.
Мова про Lamborghini , яка використовує мотори V8, V10 і V12, а також Bugatti з її W16. В інтерв’ю виданню Top Gear керівник обох марок Стефан Вінкельман розповів про те, що ці марки будуть зберігати автомобілі з ДВС «якомога довше». Від підкреслив, що бренди Lamborghini і Bugatti випускають свої машини малої серією, а тому несуть менше навантаження на навколишнє середовище.
Глава марок зазначив, що середній річний пробіг Bugatti Chiron становить всього лише близько 1600 кілометрів. Вінкельманн передбачає, що перший електричний гіперкар Lamborghini або Bugatti з’явиться не раніше кінця поточного десятиліття, адже електричні технології поки недостатньо розвинені з точки зору швидкості зарядки і продуктивності.
Також топ-менеджер хоче переконатися в тому, що клієнти марок готові до повністю електричних моделів Lamborghini і Bugatti .
Mercedes-Benz готує оновлену версію GLS третього покоління, причому це вже другий фейсліфтинг моделі. Нещодавно на…
Для цього потрібно провести лабораторний аналіз, на підставі якого експерт видасть висновок. Це єдино вірний…
Експерт зауважила, що кондиціонер в автомобілі краще використовувати лише при позитивних температурах, адже в холодну…
Ген. директор компанії Skoda, Клаус Зеллмер, висловив свою підтримку ідеї поновлення виробництва моделі Skoda Yeti.…
Виробники електромобілів і плагін-гібридів все ще мають певні проблеми з надійністю своїх авто, хоча вони…
Компанія Audi готує кросовер Q7 наступного покоління, який кардинально відрізнятиметься на вигляд від нинішньої моделі. Незалежні дизайнери вже підготували…
Leave a Comment