Також топ-менеджер хоче переконатися в тому, що клієнти марок готові до повністю електричних моделів Lamborghini і Bugatti .
Президент і генеральний директор Lamborghini і Bugatti Стефан Вінкельман вважає, що необхідно зберігати класичні ДВС якомога довше. Незважаючи на те, що Volkswagen Group веде серйозну роботу в сфері електрифікації своїх автомобілів, деякі концерни марки не горять бажанням переходити на машини з нульовим викидом.
Мова про Lamborghini , яка використовує мотори V8, V10 і V12, а також Bugatti з її W16. В інтерв’ю виданню Top Gear керівник обох марок Стефан Вінкельман розповів про те, що ці марки будуть зберігати автомобілі з ДВС «якомога довше». Від підкреслив, що бренди Lamborghini і Bugatti випускають свої машини малої серією, а тому несуть менше навантаження на навколишнє середовище.
Глава марок зазначив, що середній річний пробіг Bugatti Chiron становить всього лише близько 1600 кілометрів. Вінкельманн передбачає, що перший електричний гіперкар Lamborghini або Bugatti з’явиться не раніше кінця поточного десятиліття, адже електричні технології поки недостатньо розвинені з точки зору швидкості зарядки і продуктивності.
Також топ-менеджер хоче переконатися в тому, що клієнти марок готові до повністю електричних моделів Lamborghini і Bugatti .
Заправляти автомобіль "потроху", щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в…
Toyota Corolla завжди була одним із найпопулярніших автомобілів у світі. За даними Focus2Move, станом на…
Епоха легендарного п'ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий…
Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…
Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…
Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…
Leave a Comment