Також топ-менеджер хоче переконатися в тому, що клієнти марок готові до повністю електричних моделів Lamborghini і Bugatti .
Президент і генеральний директор Lamborghini і Bugatti Стефан Вінкельман вважає, що необхідно зберігати класичні ДВС якомога довше. Незважаючи на те, що Volkswagen Group веде серйозну роботу в сфері електрифікації своїх автомобілів, деякі концерни марки не горять бажанням переходити на машини з нульовим викидом.
Мова про Lamborghini , яка використовує мотори V8, V10 і V12, а також Bugatti з її W16. В інтерв’ю виданню Top Gear керівник обох марок Стефан Вінкельман розповів про те, що ці марки будуть зберігати автомобілі з ДВС «якомога довше». Від підкреслив, що бренди Lamborghini і Bugatti випускають свої машини малої серією, а тому несуть менше навантаження на навколишнє середовище.
Глава марок зазначив, що середній річний пробіг Bugatti Chiron становить всього лише близько 1600 кілометрів. Вінкельманн передбачає, що перший електричний гіперкар Lamborghini або Bugatti з’явиться не раніше кінця поточного десятиліття, адже електричні технології поки недостатньо розвинені з точки зору швидкості зарядки і продуктивності.
Також топ-менеджер хоче переконатися в тому, що клієнти марок готові до повністю електричних моделів Lamborghini і Bugatti .
Введення мит у розмірі 25% на імпорт автомобілів з Мексики та Канади, запропоноване президентом США…
Відтепер двоколісні мотоцикли та мопеди можуть рухатися виділеними смугами для громадського транспорту разом із загальним…
Кросовери та позашляховики далі очолюють рейтинг найбільш популярних автомобілів, проте не всі моделі виправдовують очікування…
Компактний кросовер Toyota, побудований на платформі легковика Corolla, був представлений ще в 2020 році, а…
У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…
Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…
Leave a Comment