Американська автомобільна корпорація Ford збирається збільшити кількість угод зі своїми машинами з пробігом, саме через це вже в 2021 році запустить дистанційний продаж своїх старих моделей.
Як посняет Марк ЛаНев, директор з обслуговування, продажу та маркетингу компанії Ford на території Сполучених Штатів Америки, продажу їх машин на «вторинці» щороку фіксується на позначці трьох мільйонів екземплярів. Однак тільки одна третя всіх цих угод укладається через офіційні дилерські центри. Компанія збирається підвищити частку угод, укладених через дилерів, і в зв’язку з цим вже знайшла спосіб вирішити це завдання.
Уже в наступному році американська компанія збирається організувати онлайн-платформу і компанію старих авто Ford Blue Advantage. Завдяки цьому сервісу можна буде об’єднати 3,1 тисячу офіційних дилерів компанії, причому кожен старий транспорт, наявний у них, буде знаходитися в одній базі даний. Дистанційна реалізація дозволить контролювати фіксовану ціну і організовувати доставку куплених авто клієнтам.
ЛаНев переконує, що платформа буде шалено популярною, адже таким чином можна буде легко знайти і машини, вже зняті з виробництва, за максимально вигідними цінами. Завдяки цьому сервісу компанія і дилерські центри зможуть заробити велику суму грошей, так як вторинний авторинок є важливою частиною економіки в цій сфері.