Mitsubishi назвала технічні характеристики Eclipse Cross 2021

0
815

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) оголосила технічні характеристики бензинової версії оновленого кросовера ECLIPSE CROSS. Першими країнами, на ринках яких вже доступний цей автомобіль, стали Австралія і Нова Зеландія. За ними незабаром послідують Японія і Північна Америка.

В оновленому ECLIPSE CROSS інженери зробили акцент на поліпшенні керованості автомобіля і підвищення рівня комфорту водія. «Ми уважно вивчили і прислухалися до відгуків наших клієнтів і представили більш елегантний, комфортний, технологічний і динамічний автомобіль для впевненого водіння на будь-якій дорозі і в будь-якій поїздці», – зазначив Мінору Уехара, Головний спеціаліст MMC, відповідальний за розробку нового ECLIPSE CROSS .

Відповідно до концепції дизайну «Daring Grace» , дизайнери збільшили передній і задній звіси, щоб підкреслити елегантний і динамічний силует ECLIPSE CROSS . Передня частина автомобіля, в тому числі нові фари і LED денні ходові вогні, виконана в традиціях останньої еволюції концепції Dynamic Shield . Оновлена задня частина виглядає більш стильною та елегантною і в поєднанні з 18-дюймовими легкосплавними дисками втілює силу і міць справжнього кросовера.

Оновлення моделі дозволило збільшити багажне відділення на 18%, тепер його обсяг становить 405 літрів (при тому, що загальна довжина автомобіля збільшилася всього на 140 мм). Аеродинамічні характеристики залишилися настільки ж вражаючими, при цьому дизайн передньої і задньої частин автомобіля значно змінений.

Покращені дорожні характеристики стали можливі завдяки електронно-керованої системі повного приводу в поєднанні з добре зарекомендувала себе системою Mitsubishi Super-All Wheel Control ( S-AWC ). S-AWC бере на себе управління динамічною системою курсової стійкості і протівобуксовочной системою ( ASC ), антиблокувальною гальмівною системою ( ABS ) і активною системою управління розгортають моментом ( AYC ) для регулювання гальмівного зусилля і крутного моменту. Інтегроване управління цими системами з точно налаштованої задньою підвіскою забезпечує впевнену поведінку автомобіля відповідно до завдань водія і гарантує відмінну маневреність.

Читайте також  Стало відомо яку кількість електромобілів продала компанія Ілона Маска в 2020 році

Оновлений ECLIPSE CROSS також оснащений сучасними технологіями допомоги водієві: адаптивним круїз-контролем ( ACC ), системою пом’якшення наслідків лобового зіткнення ( FCM ), системою попередження про схід зі смуги руху ( LDW ), моніторингу «сліпих» зон ( BSW ) при зміні смуги ( LCA ) та автоматичним дальнім світлом ( AHB ) у відповідь на прискорення, уповільнення або зупинку транспортних засобів або об’єктів попереду. Все це гарантує максимальний рівень безпеки нового ECLIPSE CROSS як для водія, так і для пасажирів.

У  ECLIPSE CROSS поліпшена інформаційно-розважальна система, яка допомагає водієві безпечно і комфортно проводити свій час за кермом. Новий 8-дюймовий екран тепер встановлений ближче до водія для більш зручного доступу до інформації та кращої видимості. Mitsubishi Motors також об’єднала свої зусилля з what3words для розробки першої в галузі вбудованої автономної навігації, яка інтегрована в супутникову навігаційну систему TomTom4 . У всіх комплектаціях є можливість підключення Apple CarPlay і Android Auto . Повноколірний головний дисплей ( HUD) Відображає показники приладової панелі, оповіщення та навігаційні сигнали, які допомагають водієві отримувати інформацію швидко і безпечно.

Інженери також спеціально розробили звукову систему MITSUBISHI POWER SOUND SYSTEM , щоб забезпечити об’ємне звучання високої якості. Система включає в себе потужний 510-ватний підсилювач і 8 динаміків. Покращені інформаційно-розважальні та аудіо системи, великий дисплей з вбудованою супутниковою навігаційною системою, 1,5-літровий двигун з турбонаддувом і фірмова система повного приводу S-AWC покликані надихати і прагнути до більшого.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.