Європейський відділ Ford, щоб оптимізувати витрати, вдався до стратегічних кроків, які передбачають закриття величезної кількості дилерських центрів. Наприклад, у Великій Британії, найбільшому для компанії ринку, можуть закритися 180 дилерцентрів з 400 існуючих.
Глава Ford of Europe Стюарт Роулі не став озвучувати сумарне число автосалонів, які можуть бути ліквідовані, проте зазначив, що «це буде правильне рішення».
Як підкреслив топ-менеджер, це збільшить рентабельність марки і матиме позитивний вплив на продажу, оскільки на розвиток дистриб’юторської мережі потрібні витрати, які закладаються в кінцевому результаті в ціну на авто.
Деякі дилери, яких «скоротять», будуть орієнтуватися на сервісне обслуговування. Американський автовиробник також приділити підвищену увагу фірмам, які реалізують комерційні машини сімейства Transit, оскільки вважає, що завдяки цим автомобіля люди можуть працювати і забезпечувати власні родини.