Новини

В Мінінфраструктури пояснили, чому Україні потрібні платні дороги

Share

Концесійні дороги сприятимуть розвитку економіки України. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час зустрічі з Головою Глобального інфраструктурного фонду Джейсоном Лу сьогодні, 24 лютого 2020 року, передає прес-служба міністерства.

У зустрічі взяли участь представники Світового банку, Міжнародної фінансової корпорації, Укравтодору, Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України, Проектного офісу з розвитку державно-приватного партнерства SPILNO.

Владислав Криклій наголосив, що якомога швидше відновлення та розбудова мережі сучасних і безпечних автошляхів і запровадження для цього механізму концесії є стратегічним завданням Міністерства інфраструктури України: «Розгалужена мережа якісних і безпечних автошляхів є одним із найважливіших чинників успішного економічного розвитку України. Нам потрібно якомога швидше з’єднати українців сучасними дорогами і забезпечити бізнесу надійне автодорожнє сполучення. У цьому сенсі найбільш перспективним напрямком для прискорення розбудови мережі доріг відповідно до найкращих стандартів є залучення інвестицій у дорожню галузь через розвиток державно-приватного партнерства. Концесійні дороги сприятимуть розвитку економіки України – стимулюватимуть виробництво необхідних матеріалів і техніки, підготовку висококваліфікованих фахівців, розвиток туристичної галузі у регіонах та покращення сервісу автотранспортними компаніями. І в реалізації цього завдання ми також розраховуємо на підтримку фахівців Світового банку та інших міжнародних партнерів», – заявив Міністр інфраструктури України.

Наразі фахівці Світового банку розробляють на запит Міністерства інфраструктури України модель програми для пілотного проекту концесій на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг. Метою цього проєкту, фінансованого Глобальним інфраструктурним фондом (GIF), є надання підтримки Міністерству інфраструктури та Укравтодору у вивченні можливих варіантів залучення приватного сектору до робіт з покращення мережі автомобільних доріг, послуг з їх технічного обслуговування та експлуатації.

Нагадаємо, концесійні дороги – це нові траси, побудовані з нуля приватним інвестором. Компанія, яка зробила дорогу, може брати з водіїв плату за проїзд. Така дорога якісніша, вона скорочує шлях на 50-100 км з одного пункту до іншого, адже на автобані дозволяється вища швидкість руху. Таким чином, незабаром в Україні можуть з’явитися якісні, але платні дороги.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Kia Sportage показали на зображеннях без камуфляжу

Sportage залишається найпопулярнішим кросовером у гамі Kia. Продаж машини з кожним роком тільки зростає, а…

06.05.2024

Дослідження: електромобілі виявилися надійнішими за машини з ДВЗ

ADAC опублікував свою статистику поломок за 2024 рік, яка показує, що електромобілі продовжують залишатися надійнішими…

06.05.2024

Китайський автопром зайняв понад 30% світового авторинку

У березні 2024 року на китайські автомобілі припало 33% від загального обсягу світового продажу автомобілів,…

06.05.2024

Новий електричний Mercedes-Benz G-Class випробували на льоду

Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…

05.05.2024

Електромобілі проти машин з ДВЗ: названі найнадійніші машини

Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…

05.05.2024

Моделі Polestar отримають супершвидку зарядку за 10 хвилин

Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…

05.05.2024