Новини

В Мінінфраструктури пояснили, чому Україні потрібні платні дороги

Концесійні дороги сприятимуть розвитку економіки України. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час зустрічі з Головою Глобального інфраструктурного фонду Джейсоном Лу сьогодні, 24 лютого 2020 року, передає прес-служба міністерства.

У зустрічі взяли участь представники Світового банку, Міжнародної фінансової корпорації, Укравтодору, Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України, Проектного офісу з розвитку державно-приватного партнерства SPILNO.

Владислав Криклій наголосив, що якомога швидше відновлення та розбудова мережі сучасних і безпечних автошляхів і запровадження для цього механізму концесії є стратегічним завданням Міністерства інфраструктури України: «Розгалужена мережа якісних і безпечних автошляхів є одним із найважливіших чинників успішного економічного розвитку України. Нам потрібно якомога швидше з’єднати українців сучасними дорогами і забезпечити бізнесу надійне автодорожнє сполучення. У цьому сенсі найбільш перспективним напрямком для прискорення розбудови мережі доріг відповідно до найкращих стандартів є залучення інвестицій у дорожню галузь через розвиток державно-приватного партнерства. Концесійні дороги сприятимуть розвитку економіки України – стимулюватимуть виробництво необхідних матеріалів і техніки, підготовку висококваліфікованих фахівців, розвиток туристичної галузі у регіонах та покращення сервісу автотранспортними компаніями. І в реалізації цього завдання ми також розраховуємо на підтримку фахівців Світового банку та інших міжнародних партнерів», – заявив Міністр інфраструктури України.

Наразі фахівці Світового банку розробляють на запит Міністерства інфраструктури України модель програми для пілотного проекту концесій на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг. Метою цього проєкту, фінансованого Глобальним інфраструктурним фондом (GIF), є надання підтримки Міністерству інфраструктури та Укравтодору у вивченні можливих варіантів залучення приватного сектору до робіт з покращення мережі автомобільних доріг, послуг з їх технічного обслуговування та експлуатації.

Нагадаємо, концесійні дороги – це нові траси, побудовані з нуля приватним інвестором. Компанія, яка зробила дорогу, може брати з водіїв плату за проїзд. Така дорога якісніша, вона скорочує шлях на 50-100 км з одного пункту до іншого, адже на автобані дозволяється вища швидкість руху. Таким чином, незабаром в Україні можуть з’явитися якісні, але платні дороги.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти назвали ТОП-6 найдешевших пікапів у США

Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…

31.10.2025

У Японії обрали фіналістів на звання найкращого авто року

У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…

31.10.2025

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025

Експерт розповів, коли саме варто переходити на зимові шини

За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…

31.10.2025

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025