Новини

В Мінінфраструктури пояснили, чому Україні потрібні платні дороги

Концесійні дороги сприятимуть розвитку економіки України. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час зустрічі з Головою Глобального інфраструктурного фонду Джейсоном Лу сьогодні, 24 лютого 2020 року, передає прес-служба міністерства.

У зустрічі взяли участь представники Світового банку, Міжнародної фінансової корпорації, Укравтодору, Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України, Проектного офісу з розвитку державно-приватного партнерства SPILNO.

Владислав Криклій наголосив, що якомога швидше відновлення та розбудова мережі сучасних і безпечних автошляхів і запровадження для цього механізму концесії є стратегічним завданням Міністерства інфраструктури України: «Розгалужена мережа якісних і безпечних автошляхів є одним із найважливіших чинників успішного економічного розвитку України. Нам потрібно якомога швидше з’єднати українців сучасними дорогами і забезпечити бізнесу надійне автодорожнє сполучення. У цьому сенсі найбільш перспективним напрямком для прискорення розбудови мережі доріг відповідно до найкращих стандартів є залучення інвестицій у дорожню галузь через розвиток державно-приватного партнерства. Концесійні дороги сприятимуть розвитку економіки України – стимулюватимуть виробництво необхідних матеріалів і техніки, підготовку висококваліфікованих фахівців, розвиток туристичної галузі у регіонах та покращення сервісу автотранспортними компаніями. І в реалізації цього завдання ми також розраховуємо на підтримку фахівців Світового банку та інших міжнародних партнерів», – заявив Міністр інфраструктури України.

Наразі фахівці Світового банку розробляють на запит Міністерства інфраструктури України модель програми для пілотного проекту концесій на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг. Метою цього проєкту, фінансованого Глобальним інфраструктурним фондом (GIF), є надання підтримки Міністерству інфраструктури та Укравтодору у вивченні можливих варіантів залучення приватного сектору до робіт з покращення мережі автомобільних доріг, послуг з їх технічного обслуговування та експлуатації.

Нагадаємо, концесійні дороги – це нові траси, побудовані з нуля приватним інвестором. Компанія, яка зробила дорогу, може брати з водіїв плату за проїзд. Така дорога якісніша, вона скорочує шлях на 50-100 км з одного пункту до іншого, адже на автобані дозволяється вища швидкість руху. Таким чином, незабаром в Україні можуть з’явитися якісні, але платні дороги.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025