Categories: Новини

З’явилися фото серійного електро-універсала Porsche Taycan Cross Turismo

Помічений прототип німецької новинки, або покритий «хитромудрим» камуфляжною плівкою або зовсім її не отримав. Porsche вже підтвердив, що електричний універсал буде представлений в наступному році як модель 2021 року. Тобто офіційна презентація повинна відбутися швидше за все, в другій половині 2020 року.
Якщо ви вважаєте, що автомобіль, який зображений на цих знімках є універсалом Porsche Panamera Sport Turismo, то ви помиляєтеся. Квадратні передні фари повинні бути очевидною ознакою того, що це повністю електричний Taycan в кузові універсал – таке виконання моделі отримає позначення Cross Turismo. Варто відзначити, що в цій партії так званих «шпигунських» знімках є кілька дуже цікавих кадрів. 
При перегляді тих фото новинки, на яких машина коштує до нас боком ми можемо бачити, що важкі камуфляжні покриття, які раніше заважали нам розглянути екстер’єр універсалу, просто зникли. 

Таким чином, зараз у нас з вами є найкраща можливість поглянути на електричну модель Porsche Taycan в кузові універсал. Невеликий ухил в лінії даху в значній мірі ідентичний тому, що ми бачимо на Panamera Sport Turismo, аж до спойлера на даху. Бокове скло, проте, отримає невеликий вигин в задній частині, який, по суті, є повною протилежністю тому, що ми бачимо на тому ж універсалі Panamera. От саме вам спосіб, як можна буде відрізнити ці два універсала один від одного. 

 Якщо уважно придивитися до опублікованих фотографій, ми побачимо, що «хромована» окантовка навколо вікон насправді просто більше самої камуфлюючої стрічки, якою вона покрита. Задня частина прототипу все ще добре захищена чорними “чохлами”.

Що стосується іншої частини автомобіля, немає ніяких підстав вважати, що Porsche якось вирішив піти від дизайну електричного седана Taycan. Велика загадка на даний момент полягає в тому, скільки ж кілометрів зможе проїхати Porsche Taycan Cross Turismo на повністю заряджених акумуляторах, адже додаткова маса і інше аеродинамічний опір будуть всіляко знижувати цей показник.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025