Categories: Новини

З’явилися фото серійного електро-універсала Porsche Taycan Cross Turismo

Помічений прототип німецької новинки, або покритий «хитромудрим» камуфляжною плівкою або зовсім її не отримав. Porsche вже підтвердив, що електричний універсал буде представлений в наступному році як модель 2021 року. Тобто офіційна презентація повинна відбутися швидше за все, в другій половині 2020 року.
Якщо ви вважаєте, що автомобіль, який зображений на цих знімках є універсалом Porsche Panamera Sport Turismo, то ви помиляєтеся. Квадратні передні фари повинні бути очевидною ознакою того, що це повністю електричний Taycan в кузові універсал – таке виконання моделі отримає позначення Cross Turismo. Варто відзначити, що в цій партії так званих «шпигунських» знімках є кілька дуже цікавих кадрів. 
При перегляді тих фото новинки, на яких машина коштує до нас боком ми можемо бачити, що важкі камуфляжні покриття, які раніше заважали нам розглянути екстер’єр універсалу, просто зникли. 

Таким чином, зараз у нас з вами є найкраща можливість поглянути на електричну модель Porsche Taycan в кузові універсал. Невеликий ухил в лінії даху в значній мірі ідентичний тому, що ми бачимо на Panamera Sport Turismo, аж до спойлера на даху. Бокове скло, проте, отримає невеликий вигин в задній частині, який, по суті, є повною протилежністю тому, що ми бачимо на тому ж універсалі Panamera. От саме вам спосіб, як можна буде відрізнити ці два універсала один від одного. 

 Якщо уважно придивитися до опублікованих фотографій, ми побачимо, що «хромована» окантовка навколо вікон насправді просто більше самої камуфлюючої стрічки, якою вона покрита. Задня частина прототипу все ще добре захищена чорними “чохлами”.

Що стосується іншої частини автомобіля, немає ніяких підстав вважати, що Porsche якось вирішив піти від дизайну електричного седана Taycan. Велика загадка на даний момент полягає в тому, скільки ж кілометрів зможе проїхати Porsche Taycan Cross Turismo на повністю заряджених акумуляторах, адже додаткова маса і інше аеродинамічний опір будуть всіляко знижувати цей показник.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

07.10.2025

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025