Таким чином, зараз у нас з вами є найкраща можливість поглянути на електричну модель Porsche Taycan в кузові універсал. Невеликий ухил в лінії даху в значній мірі ідентичний тому, що ми бачимо на Panamera Sport Turismo, аж до спойлера на даху. Бокове скло, проте, отримає невеликий вигин в задній частині, який, по суті, є повною протилежністю тому, що ми бачимо на тому ж універсалі Panamera. От саме вам спосіб, як можна буде відрізнити ці два універсала один від одного.
Якщо уважно придивитися до опублікованих фотографій, ми побачимо, що «хромована» окантовка навколо вікон насправді просто більше самої камуфлюючої стрічки, якою вона покрита. Задня частина прототипу все ще добре захищена чорними “чохлами”.
Що стосується іншої частини автомобіля, немає ніяких підстав вважати, що Porsche якось вирішив піти від дизайну електричного седана Taycan. Велика загадка на даний момент полягає в тому, скільки ж кілометрів зможе проїхати Porsche Taycan Cross Turismo на повністю заряджених акумуляторах, адже додаткова маса і інше аеродинамічний опір будуть всіляко знижувати цей показник.