Мінінфраструктури оприлюднило свій план дій на наступний рік.
Нещодавно Міністр Інфраструктури Владислав Криклій презентував план дій очолюваного ним відомства на 2020 рік. Звісно ж, ми не можемо залишити поза увагою те, що стосується нас з вами – автомобілістів. Тим більше, що ця презентація містить мінімум загальних виразів зі словами «покращимо, приділимо більше уваги…», а наповнена конкретними кроками та числами.
Дороги. У 2020 році заплановано відновити 4000 км доріг. До того ж обіцяють ремонти чи реконструкції робити так, аби до них не повертатись щонайменше 10-15 років. Звісно ж, мається на увазі, що відремонтовані ділянки стільки служитимуть не потребуючи нових «латок». Грошей має вистачити – в проєкті держбюджету передбачено на розвиток інфраструктури 73,3 млрд грн, з них на дороги – 38 млрд грн. Також є домовленості з ЄБРР щодо фінансування відновлення регіональних доріг на 300 млн євро, та з ЄІБ на 450 млн євро які будуть спрямовані на капремонт траси Одеса-Київ та будівництво обходу Львова. Електромобілі подешевшали. А можна ще дешевше?
Для захисту доріг від руйнування, яке спричиняється не лише кліматичними умовами та опадами, а частенько й перевантаженими «фурами», вже введено в експлуатацію 2 комплекси автоматичного зважування транспорту, яке відбувається на ходу без зупинки автомобілів. А у 2020-му буде 20 таких установок, з якими «підприємливі» перевізники ніяк не зможуть «порішать».
Безпека. Заплановано знизити на 30% аварійність на автодорогах, для чого теж вже передбачено фінансування, в обсязі 3,2 млрд грн.
Ось на що ці кошти планують витратити:
Що ще цікаво, у тому ж переліку присутня інформація про 304 комплекси автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. Вони мають бути встановлені на дорогах державного значення.
Загальна ж ціль Міністерства інфраструктури – щоб у найближчий час безпечна подорож на автомобілі від Харкова до західного кордону держави займала не більше 10 годин. А це дистанція довжиною приблизно 1100 кілометрів.
Що ж, цілі та плани непогані, і варто побажати успіху тим, хто їх втілюватиме, однак, як завжди ми закінчуємо подібні матеріали – головне аби вони не залишились тільки на папері. До того ж, ми постараємось наприкінці наступного року дізнатись, наскільки озвучене збіглося з тим, що вдалось реалізувати на практиці.
Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…
Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…
Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…
Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…
Leave a Comment