В Україні в минулому місяці почали діяти нові правила розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією. «Факти» з’ясували, чи стало після цього вигідно ввозити в нашу країну «євробляхи» і розмитнювати їх.
Автоперегонщики стверджують, що кількість замовлень на автомобілі з Євросоюзу останнім часом збільшилася. Мабуть, через те, що до 23 лютого 2019 року діє знижка на розмитнення. Українці, які не хочуть платити 1 000 доларів автоперегонщики, самі їдуть в країни ЄС, найчастіше в Польщу, за машинами. Тим більше, що в Польщі є з Києва поїзди з відносно недорогими квитками.
Поляки, які займаються перепродажем б/у автомобілів з Німеччини, кажуть, що зараз українців вже мало цікавлять старі «євробляхи». Останнім часом наших співвітчизників цікавлять машини не старше 2008 року випуску. Найбільш «ходова» модель – Volkswagen Golf.
У Польщі десятирічний Golf з 1,6 л бензиновим двигуном і з пробігом 170 000 км можна купити за 3 500 євро. Додайте до цієї суми ще близько 1 872 євро (в пільговий період – 1 439 євро) митних платежів. Ось така буде остаточна ціна “Гольфа”. В Україні аналогічний автомобіль продають приблизно за 7 тис. євро.
Шестирічний Golf з 1,4 л бензиновим двигуном в Польщі можна купити за 6,5 тис. євро. Митний платіж складе 2 290 євро (в пільговий період – 2 079 євро). В Україні аналогічна машина коштує в середньому 10 600 євро.
Поляки відзначають, що з 2019 року має знизитися вартість б / у машин з дизельними двигунами. Причин кілька. Наприклад, ціна дизельного палива вище, ніж бензину. На це також впливає велика кількість дизельних авто, від яких позбавляються німці.
Виходить, що якщо самому поїхати в Польщу за автомобілем, то можна заощадити до 1 500 доларів. З урахуванням розмитнення і всіх витрат на дорогу.