Європейський Союз може надати п’ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших автомобільних країн регіону. Уже наступного тижня Єврокомісія планує оприлюднити оновлені правила, що визначатимуть перехід автопрому від використання викопного пального.
Дедалі більше урядів та автовиробників – від Італії до Польщі – наполягають, що перехід до повної відмови від традиційних технологій до 2035 року є занадто різким і може завдати серйозного удару по ключовій галузі економіки ЄС. Тому комісія пропонує дозволити використання двигунів внутрішнього згоряння до 2040 року в підключуваних гібридах і автомобілях зі збільшеним запасом ходу.
При цьому план передбачає компенсацію можливого додаткового забруднення за рахунок передових біопалив та е-палив, вироблених із уловленого CO2 і відновлюваної електроенергії. Такий підхід дозволить ЄС і надалі орієнтуватися на нульові викиди для нових легкових авто до 2035 року, залежно від остаточного формулювання пропозиції.
Оновлена стратегія також має врахувати позицію країн, що виступають за ширше використання екологічно чистих технологій, не обмежуючись лише електромобілями. Переглянуті стандарти викидів можуть представити після засідання 16 грудня в Страсбурзі, однак обговорення ще тривають і деталі можуть змінитися.




