У Європі знову обговорюють майбутнє машин із двигунами внутрішнього згоряння. Хоча раніше ЄС планував повністю заборонити продаж нових авто на традиційному паливі з 2035 року, тепер розглядають послаблення. Якщо автовиробники зможуть випускати машини на біопаливі або синтетичному паливі з мінімальними викидами, їм можуть дозволити реєстрацію і після 2035-го.
Остаточного рішення ще немає, але кілька представників Єврокомісії підтвердили, що саме такий варіант зараз обговорюють. Це питання піднімали й на зустрічі з комісаром з транспорту Ціцикостасом, який заявив, що ЄС не хоче блокувати нові технології та відкритий для різних рішень, якщо вони екологічні.
Думки політиків і автовиробників різняться. Ангела Меркель пропонує не поспішати з повною забороною та дати шанс сучасним ДВС на нових видах палива. Натомість бренди Volvo та Polestar виступають за жорсткі правила й хочуть, щоб Європа стала лідером у переході на “зелені” авто.
Втім, перехід на електромобілі просувається повільно. Попит на них поки низький, а зарядна інфраструктура розвинена недостатньо. Багато водіїв і надалі обирають звичні авто, а компанії з прокату кажуть, що клієнти неохоче беруть електрокари через нестачу зарядних станцій та обмежений запас ходу.
У підсумку Євросоюз, схоже, готовий шукати компроміс, щоб не втратити темп розвитку автопрому і не відштовхнути покупців.




