Експерт повідомив, що більшість зовнішніх панелей сучасних автомобілів Toyota Camry (XV70), RAV4 (XA50), Mazda 6 (GJ) та CX‑5 (KF) покриті цинком. Винятком є дахи та особливі версії для китайського ринку, де застосовуються інші матеріали.
У Японії для цинкового покриття використовують не звичайну гальваніку, а технологію Galvanneal. Вона передбачає гальванізацію сталевого листа шаром цинку з подальшим відпалом при температурі понад 1000 °C. В результаті термодифузії утворюється залізоцинковий сплав, який при вимірюванні товщини фіксується як залізо, хоча насправді цинк у ньому присутній.
Технологія дорожча через енергоємні операції, але має певні переваги. Матеріал менше страждає при зварюванні, а ґрунт-праймер краще тримається на Galvanneal у порівнянні з голим цинком.
За словами експерта, у Китаї таке покриття не застосовують, що пояснює відмінності у довговічності та якості лакофарбового шару автомобілів на різних ринках.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment