Експерт повідомив, що більшість зовнішніх панелей сучасних автомобілів Toyota Camry (XV70), RAV4 (XA50), Mazda 6 (GJ) та CX‑5 (KF) покриті цинком. Винятком є дахи та особливі версії для китайського ринку, де застосовуються інші матеріали.
У Японії для цинкового покриття використовують не звичайну гальваніку, а технологію Galvanneal. Вона передбачає гальванізацію сталевого листа шаром цинку з подальшим відпалом при температурі понад 1000 °C. В результаті термодифузії утворюється залізоцинковий сплав, який при вимірюванні товщини фіксується як залізо, хоча насправді цинк у ньому присутній.
Технологія дорожча через енергоємні операції, але має певні переваги. Матеріал менше страждає при зварюванні, а ґрунт-праймер краще тримається на Galvanneal у порівнянні з голим цинком.
За словами експерта, у Китаї таке покриття не застосовують, що пояснює відмінності у довговічності та якості лакофарбового шару автомобілів на різних ринках.
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка зобов'язує автосалони інформувати покупців про витрату пального та обсяг викидів…
Автоматична трансмісія значно полегшує керування автомобілем, роблячи поїздки комфортнішими та доступнішими для більшості водіїв. Водночас…
Індикатор Check Engine на приладовій панелі часто викликає занепокоєння у водіїв, адже сигналізує про те,…
Volvo готується представити свій головний електрокросовер - EX60, який стане ключовою моделлю бренду та з'явиться…
Експерти наголошують, що підготовка автомобіля до зими - це не формальність, а питання безпеки. Перевірка…
Круїз-контроль стає все більш популярною опцією серед сучасних автомобілістів. Ця технологія дозволяє підтримувати задану швидкість…
Leave a Comment