Експерт повідомив, що більшість зовнішніх панелей сучасних автомобілів Toyota Camry (XV70), RAV4 (XA50), Mazda 6 (GJ) та CX‑5 (KF) покриті цинком. Винятком є дахи та особливі версії для китайського ринку, де застосовуються інші матеріали.
У Японії для цинкового покриття використовують не звичайну гальваніку, а технологію Galvanneal. Вона передбачає гальванізацію сталевого листа шаром цинку з подальшим відпалом при температурі понад 1000 °C. В результаті термодифузії утворюється залізоцинковий сплав, який при вимірюванні товщини фіксується як залізо, хоча насправді цинк у ньому присутній.
Технологія дорожча через енергоємні операції, але має певні переваги. Матеріал менше страждає при зварюванні, а ґрунт-праймер краще тримається на Galvanneal у порівнянні з голим цинком.
За словами експерта, у Китаї таке покриття не застосовують, що пояснює відмінності у довговічності та якості лакофарбового шару автомобілів на різних ринках.
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Leave a Comment