Кросовер Mitsubishi X-Force у гібридній версії HEV, вперше показаний на автосалоні в Бангкоку, нещодавно пройшов тести японських журналістів з BestCarWeb. Вони залишилися приємно здивованими як витратою пального, так і загальними характеристиками машини.
Автомобіль виявився зручним у міських умовах завдяки компактним габаритам, порівняним із Toyota Yaris і Honda Vezel, що дозволяє легко маневрувати вузькими вулицями. До переваг також віднесли салон – він виглядає сучасніше й вишуканіше, ніж у попередніх моделей Mitsubishi.
Найбільше враження справила силова установка на базі 1,6-літрового бензинового двигуна у поєднанні з електромотором. За офіційними даними, X-Force витрачає близько 4 літрів пального на 100 км, проте під час випробувань машина показала ще кращий результат – у певних режимах витрата знижувалася до 2 л/100 км.
Наразі гібридний X-Force виробляють у Таїланді, і він не продається в Японії. Водночас Mitsubishi раніше заявляла про готовність розглянути можливість виходу моделі на нові ринки, де японський напрям також залишається серед потенційних.
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Журналісти іспанського видання Km77 провели серію динамічних випробувань нового Audi Q5, включаючи знаменитий «лосиний тест»…
За даними GlobalData Automotive, за перші дев'ять місяців 2025 року у світі було продано понад…
Компанія Bentley, як і низка інших преміальних брендів, відкладає плани повного переходу на електротягу до…
Leave a Comment