Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка зобов’язує автосалони інформувати покупців про витрату пального та обсяг викидів CO2 у нових легкових автомобілях. Відповідні дані мають бути зазначені у цифрових довідниках, на інформаційних плакатах та в рекламних матеріалах.
Згідно з постановою від 25 вересня 2025 року №1182, промоційні матеріали повинні містити офіційні показники витрат палива та питомих викидів CO2 для тих моделей, до яких вони відносяться. Інформація має бути представлена у зручному для сприйняття форматі, легко доступна та візуально виразна, не менш помітна, ніж основні елементи рекламного контенту.
Деталі можна знайти на офіційному сайті Уряду. Такі зміни спрямовані на підвищення прозорості та інформованості покупців при виборі автомобіля.
2026 рік обіцяє стати насиченим на прем'єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає…
Російські удари по Одеській області пошкодили важливу інфраструктуру, зокрема міст через Дністер у Маяках, який…
Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…
Leave a Comment