Новини

Штрафи для водіїв зростають: за що українцям доведеться платити більше у 2025 році

Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть на розгляд, передбачає суттєве збільшення сум за найпоширеніші порушення правил дорожнього руху. Якщо ви маєте звичку проїжджати на жовтий сигнал чи залишати авто на тротуарі – це може вдарити по кишені. Ось основні зміни, які точно запрацюють, і правила, про які варто знати вже зараз.

1. Паркування на тротуарі – штраф до 3400 грн

Найбільше зросте штраф за паркування чи зупинку на пішохідних доріжках і велосмугах. Якщо зараз це коштує 340-510 грн, то нові суми сягатимуть 1700-3400 грн. У Києві та Львові вже працює система фіксації таких порушень через мобільні додатки інспекторів.

2. Проїзд на жовтий та +20 км/год – камера і штраф 850 грн

Кількість камер автоматичної фіксації збільшуватиметься. Проїзд на “майже червоний” сигнал тепер трактуватиметься як грубе порушення – з автоматичною постановою.
До кінця року планують встановити ще понад 300 камер у містах і на трасах.

3. Зношені шини – до 1500 грн штрафу

Контроль технічного стану авто посилюють. Особливо перевірятимуть стан шин – у зимовий сезон мінімальна висота протектора повинна бути не менше 1,6 мм. За порушення – штраф до 1500 грн. Також перевірятимуть роботу фар, гальм і ременів безпеки.

4. Телефон за кермом – штрафи подвояться

Розмови телефоном під час руху – поширена проблема. Нові зміни пропонують збільшити штраф із 510 грн до 1000-1700 грн, а якщо використання телефона призвело до аварії – до 5100 грн.

5. Повторне порушення – штрафи вдвічі вищі

Водіїв, які порушують ПДР кілька разів за рік, планують карати подвійними штрафами. Це стосуватиметься перевищення швидкості, паркування, ременів безпеки та інших порушень.

2025 рік обіцяє стати роком рекордних змін для водіїв. Основна мета – підвищення безпеки, особиста відповідальність та автоматизація контролю. Тому звичка порушувати правила “за інерцією” тепер може обійтися дуже дорого.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025

Експерти назвали 10 найнадійніших електричних позашляховиків

Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…

15.12.2025

Названі найекономічніші бензинові авто в історії США за рейтингами EPA

Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…

15.12.2025