Новини

Штрафи для водіїв зростають: за що українцям доведеться платити більше у 2025 році

Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть на розгляд, передбачає суттєве збільшення сум за найпоширеніші порушення правил дорожнього руху. Якщо ви маєте звичку проїжджати на жовтий сигнал чи залишати авто на тротуарі – це може вдарити по кишені. Ось основні зміни, які точно запрацюють, і правила, про які варто знати вже зараз.

1. Паркування на тротуарі – штраф до 3400 грн

Найбільше зросте штраф за паркування чи зупинку на пішохідних доріжках і велосмугах. Якщо зараз це коштує 340-510 грн, то нові суми сягатимуть 1700-3400 грн. У Києві та Львові вже працює система фіксації таких порушень через мобільні додатки інспекторів.

2. Проїзд на жовтий та +20 км/год – камера і штраф 850 грн

Кількість камер автоматичної фіксації збільшуватиметься. Проїзд на “майже червоний” сигнал тепер трактуватиметься як грубе порушення – з автоматичною постановою.
До кінця року планують встановити ще понад 300 камер у містах і на трасах.

3. Зношені шини – до 1500 грн штрафу

Контроль технічного стану авто посилюють. Особливо перевірятимуть стан шин – у зимовий сезон мінімальна висота протектора повинна бути не менше 1,6 мм. За порушення – штраф до 1500 грн. Також перевірятимуть роботу фар, гальм і ременів безпеки.

4. Телефон за кермом – штрафи подвояться

Розмови телефоном під час руху – поширена проблема. Нові зміни пропонують збільшити штраф із 510 грн до 1000-1700 грн, а якщо використання телефона призвело до аварії – до 5100 грн.

5. Повторне порушення – штрафи вдвічі вищі

Водіїв, які порушують ПДР кілька разів за рік, планують карати подвійними штрафами. Це стосуватиметься перевищення швидкості, паркування, ременів безпеки та інших порушень.

2025 рік обіцяє стати роком рекордних змін для водіїв. Основна мета – підвищення безпеки, особиста відповідальність та автоматизація контролю. Тому звичка порушувати правила “за інерцією” тепер може обійтися дуже дорого.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі сповільнюється перехід на електрокари

Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…

20.11.2025

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025

Flexis розширює список послуг для електропарків та готує новий фургон

Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…

20.11.2025

Tesla Model Y очолила світові продажі електромобілів у 2025 році

Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…

20.11.2025