Новини

Штрафи для водіїв зростають: за що українцям доведеться платити більше у 2025 році

Share

Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть на розгляд, передбачає суттєве збільшення сум за найпоширеніші порушення правил дорожнього руху. Якщо ви маєте звичку проїжджати на жовтий сигнал чи залишати авто на тротуарі – це може вдарити по кишені. Ось основні зміни, які точно запрацюють, і правила, про які варто знати вже зараз.

1. Паркування на тротуарі – штраф до 3400 грн

Найбільше зросте штраф за паркування чи зупинку на пішохідних доріжках і велосмугах. Якщо зараз це коштує 340-510 грн, то нові суми сягатимуть 1700-3400 грн. У Києві та Львові вже працює система фіксації таких порушень через мобільні додатки інспекторів.

2. Проїзд на жовтий та +20 км/год – камера і штраф 850 грн

Кількість камер автоматичної фіксації збільшуватиметься. Проїзд на “майже червоний” сигнал тепер трактуватиметься як грубе порушення – з автоматичною постановою.
До кінця року планують встановити ще понад 300 камер у містах і на трасах.

3. Зношені шини – до 1500 грн штрафу

Контроль технічного стану авто посилюють. Особливо перевірятимуть стан шин – у зимовий сезон мінімальна висота протектора повинна бути не менше 1,6 мм. За порушення – штраф до 1500 грн. Також перевірятимуть роботу фар, гальм і ременів безпеки.

4. Телефон за кермом – штрафи подвояться

Розмови телефоном під час руху – поширена проблема. Нові зміни пропонують збільшити штраф із 510 грн до 1000-1700 грн, а якщо використання телефона призвело до аварії – до 5100 грн.

5. Повторне порушення – штрафи вдвічі вищі

Водіїв, які порушують ПДР кілька разів за рік, планують карати подвійними штрафами. Це стосуватиметься перевищення швидкості, паркування, ременів безпеки та інших порушень.

2025 рік обіцяє стати роком рекордних змін для водіїв. Основна мета – підвищення безпеки, особиста відповідальність та автоматизація контролю. Тому звичка порушувати правила “за інерцією” тепер може обійтися дуже дорого.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоінструктор назвав взуття, яке небезпечно для водіїв

В умовах дорожньої обстановки взуття може зіграти вирішальну роль. Одна секунда зволікання, викликана тим, що…

27.06.2025

Як самостійно перевірити двигун вживаного авто: 7 простих способів

Перед покупкою важливо оцінити стан найголовнішого вузла транспортного засобу - його мотор. Якщо він значно…

27.06.2025

В Україні почали арештовувати авто за невиплату штрафів

У Львові вперше зафіксували випадок, коли через систематичну несплату штрафів за порушення правил паркування автомобіль…

27.06.2025

Стало відомо, за якими машинами краще ніколи не їхати слідом

Правила дорожнього руху чітко говорять про заборону експлуатації транспортного засобу з несправностями у світлотехніці. При…

27.06.2025

Штрафи за користування телефоном за кермом в Україні: що передбачає закон

Водієві заборонено користуватися мобільним телефоном у руці під час руху автомобіля згідно з пунктом 2.9.д…

27.06.2025

Що обов’язково має бути в автомобілі, щоб уникнути штрафів в Україні

Багато водіїв в Україні вважають, що штрафи можна отримати лише за порушення правил під час…

27.06.2025