В умовах дорожньої обстановки взуття може зіграти вирішальну роль. Одна секунда зволікання, викликана тим, що нога зісковзнула або застрягла, іноді обертається серйозною подією. Інструктор з водіння розповів, у якому взутті сідати за кермо небезпечно.
Сандалі без задника, пляжні шльопанці та домашні капці – все це може легко зісковзнути з ноги або зачепитися за килимок. Іноді вони провалюються під педалі. Водій натискає, але гальмо спрацьовує із запізненням. Або нога намагається намацати педаль, а взуття вже залишилося десь позаду. Навіть частка секунди затримки може змінити результат ситуації. Особливо це стосується міського потоку, де щільність руху не прощає спонтанних рухів або зволікань.
Окремої згадки заслуговує взуття на підборах. Високий каблук заважає щільно притиснути ступню до підлоги, обмежує рухливість гомілкостопа і робить керування педалями менш точним. Крім того, каблук здатний зачепитися за оббивку салону або за килим, особливо під час різкого гальмування. У результаті рух виходить неприродним і різким, що створює ризики не тільки для самого водія, а й для інших учасників дорожнього руху. Це особливо критично в ситуаціях, що вимагають швидкої і плавної реакції.
Влітку найкраще носити кросівки, мокасини або закриті сандалі на твердій плоскій підошві. Таке взуття дає змогу впевнено контролювати натискання педалей, не зісковзує і не заважає вільному переміщенню стопи.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment