Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або сколи. Таке рішення ухвалив суд Івано-Франківської області у справі №345/5545/24, розглянувши випадок, коли водія оштрафували на 340 гривень за нібито порушення технічних норм.
Суд проаналізував пункти 6.8.5 ДСТУ 3649:2010 та 31.3 Правил дорожнього руху, які визначають, що технічні несправності, які забороняють експлуатацію транспортного засобу, не включають пошкодження лобового скла у вигляді тріщин або сколів. Отже, керування авто з такими дефектами не є підставою для адміністративного покарання за ч.1 ст.121 КУпАП.
Це створює прецедент у правозастосуванні, що може вплинути на практику накладання штрафів. Тепер поліція не має законних підстав карати водіїв за пошкодження лобового скла, особливо якщо воно знаходиться у зоні роботи склоочисників.
Водночас експерти застерігають: хоча це і не порушення, тріщини та сколи можуть знижувати видимість і підвищувати ризик аварій. Тому задля безпеки рекомендується своєчасно ремонтувати або замінювати пошкоджене скло.
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Leave a Comment