Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або сколи. Таке рішення ухвалив суд Івано-Франківської області у справі №345/5545/24, розглянувши випадок, коли водія оштрафували на 340 гривень за нібито порушення технічних норм.
Суд проаналізував пункти 6.8.5 ДСТУ 3649:2010 та 31.3 Правил дорожнього руху, які визначають, що технічні несправності, які забороняють експлуатацію транспортного засобу, не включають пошкодження лобового скла у вигляді тріщин або сколів. Отже, керування авто з такими дефектами не є підставою для адміністративного покарання за ч.1 ст.121 КУпАП.
Це створює прецедент у правозастосуванні, що може вплинути на практику накладання штрафів. Тепер поліція не має законних підстав карати водіїв за пошкодження лобового скла, особливо якщо воно знаходиться у зоні роботи склоочисників.
Водночас експерти застерігають: хоча це і не порушення, тріщини та сколи можуть знижувати видимість і підвищувати ризик аварій. Тому задля безпеки рекомендується своєчасно ремонтувати або замінювати пошкоджене скло.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment