Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або сколи. Таке рішення ухвалив суд Івано-Франківської області у справі №345/5545/24, розглянувши випадок, коли водія оштрафували на 340 гривень за нібито порушення технічних норм.
Суд проаналізував пункти 6.8.5 ДСТУ 3649:2010 та 31.3 Правил дорожнього руху, які визначають, що технічні несправності, які забороняють експлуатацію транспортного засобу, не включають пошкодження лобового скла у вигляді тріщин або сколів. Отже, керування авто з такими дефектами не є підставою для адміністративного покарання за ч.1 ст.121 КУпАП.
Це створює прецедент у правозастосуванні, що може вплинути на практику накладання штрафів. Тепер поліція не має законних підстав карати водіїв за пошкодження лобового скла, особливо якщо воно знаходиться у зоні роботи склоочисників.
Водночас експерти застерігають: хоча це і не порушення, тріщини та сколи можуть знижувати видимість і підвищувати ризик аварій. Тому задля безпеки рекомендується своєчасно ремонтувати або замінювати пошкоджене скло.
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…
Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…
Leave a Comment