Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або сколи. Таке рішення ухвалив суд Івано-Франківської області у справі №345/5545/24, розглянувши випадок, коли водія оштрафували на 340 гривень за нібито порушення технічних норм.
Суд проаналізував пункти 6.8.5 ДСТУ 3649:2010 та 31.3 Правил дорожнього руху, які визначають, що технічні несправності, які забороняють експлуатацію транспортного засобу, не включають пошкодження лобового скла у вигляді тріщин або сколів. Отже, керування авто з такими дефектами не є підставою для адміністративного покарання за ч.1 ст.121 КУпАП.
Це створює прецедент у правозастосуванні, що може вплинути на практику накладання штрафів. Тепер поліція не має законних підстав карати водіїв за пошкодження лобового скла, особливо якщо воно знаходиться у зоні роботи склоочисників.
Водночас експерти застерігають: хоча це і не порушення, тріщини та сколи можуть знижувати видимість і підвищувати ризик аварій. Тому задля безпеки рекомендується своєчасно ремонтувати або замінювати пошкоджене скло.
Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…
Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…
Повноваження накладати штрафи на власників автомобілів з іноземною реєстрацією наразі мають як працівники поліції, так…
Автомобіль може "з'їдати" більше палива, ніж повинен, навіть без видимих поломок. Автомеханік з 10-ти річним…
Tesla може представити нову версію кросовера Model Y з трьома рядами сидінь у конфігурації 2+2+2.…
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Leave a Comment