Мода на «зелений порядок денний», у тому числі й на автомобілебудуванні, пройшла пік популярності, через що отримали свою частку втрат флагмани світового автомобілебудування. Так через неправильну економічну орієнтацію на випуск електромобілів, автокомпанії отримали значний збиток і зробивши певні висновки, повернулися до власних джерел: випуску машин з класичними бензиновими або дизельними моторами. Або залишивши як діючі моделі гібриди – машини з ДВС плюс електродвигун.
Ми вивчили автомобільний ринок сьогоднішнього дня і дійшов висновку, що майже дворазове скочування акцій Тесли на рівні 55 процентних пунктів ознаменувало відмову від електричних автомобілів. До попиту, що змінився, миттю прислухалися виробники машин з ДВЗ, вирішивши відновити випуск силових агрегатів з V-подібною конфігурацією циліндрів.
Так материнська компанія Stellantis, що викупила Dodge і Jeep, вирішила в екстреному режимі відновити як діючі силові установки машин 5,7-літровий і навіть 6,4-літрові мотори. Саме такі кроки зараз – це єдиний спосіб пожвавити попит на американському автомобільному ринку. Приблизно так вчинив німецький виробник Porsche, який орієнтується на продаж за океаном. У рамках актуального операційного завдання керівництво компанії оголосило про широку кулю інвестицій у випуск потужних бензинових двигунів.
Аналогічна ситуація і на українському авторинку. Власники машин найбільше люблять «класику» з ДВЗ, а якщо й купують машини з електромотором, то лише у складі гібрида. Тому тільки у таких машин є шанс бути купленими.
Так само і на найбільшому автомобільному ринку планети – китайському, де користуються популярністю бензинові або дизельні машини разом з гібридами.
Через ставку на продаж машин з електродвигунами втратила частину ринку та Ауді, через що в компанії хочуть скоротити персонал і повернути виробництво машин з ДВЗ.