Німецькі бренди втрачають частку на китайському ринку електромобілів

Час читання: < 1 хв.
0
Німецькі бренди втрачають частку на китайському ринку електромобілів

Продаж німецьких електромобілів у Китаї продовжує знижуватися. У 2024 році їхня сумарна частка на ринку електрокарів впала до 5%, тоді як роком раніше вона становила 6,5%. Китайські виробники, такі як BYD, Geely та Chery , демонструють стрімке зростання, залишаючи позаду європейські бренди.

Що відомо

Volkswagen залишається лідером серед німецьких компаній, збільшивши продаж своєї серії ID. на 17%. Однак це нижче за темпи зростання ринку, який загалом зріс на 27%. BMW, Audi та Mercedes зафіксували падіння продажів на 25%, а у Porsche попит скоротився більш ніж удвічі.

Однією з причин став стрімкий розвиток китайських технологій . Автомобілі місцевих брендів тепер пропонують кращу витрату палива , потужні акумулятори та просунуті системи керування , залишаючись при цьому доступними за ціною. Наприклад, Xiaomi SU7 виявився значно дешевшим Porsche Taycan , але при цьому швидко завоював популярність.

Реклама

Експерти вважають, що німецьким брендам доведеться адаптуватись, якщо вони хочуть зберегти місце на китайському ринку електромобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!