Новини

Китайські електромобілі на межі зникнення в ЄС

Європейський Союз запровадив нові мита на китайські електромобілі, які збільшили їхню вартість до 35%. Ці заходи спрямовані на захист європейських автовиробників стали серйозним ударом для китайських брендів.

Що ще відомо

У листопаді ринкова частка китайських виробників у сегменті електромобілів Європи впала до 7,4% мінімального рівня з березня 2024 року. Для порівняння, у жовтні вона становила 8,2%. Серед постраждалих брендів виявилися такі лідери, як BYD та MG. MG, який тривалий час займав ключові позиції серед китайських брендів, зафіксував зниження реєстрацій на 58% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Тим не менш, BYD вдалося зберегти стабільні позиції: у листопаді зареєстровано 4796 автомобілів, що більш ніж удвічі перевищує показники 2023 року. Основна частина продажів припала на приватних та корпоративних клієнтів, що вказує на високий інтерес до марки, незважаючи на підвищення цін.

Ситуація відрізняється країнами. У Німеччині та Франції реєстрації китайських електромобілів знизилися більш ніж на 50%. Однак у Великій Британії, яка більше не є частиною ЄС і не ввела нові мита, реєстрації зросли на 17% порівняно з минулим роком.

ЄС провів розслідування та дійшов висновку, що державні субсидії дають китайським виробникам несправедливу перевагу. Нові мита, запроваджені у жовтні, доповнили існуючий 10-відсотковий податок на імпорт, що значно збільшило кінцеву вартість китайських електромобілів.

Деякі виробники, включаючи BYD та NIO, розглядають можливість локалізації виробництва в Європі. Однак будівництво заводів займе роки, а в короткостроковій перспективі конкуренція з європейськими брендами стає дедалі складнішою.

Найближчими місяцями стане зрозумілим, чи зможуть китайські автовиробники адаптуватися до нових умов чи їх амбіції на європейському ринку будуть переглянуті.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Фотошпигуни показали оновлений BMW X1 із дизайном у стилі Neue Klasse

BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…

05.09.2025

Honda прагне перевершити Volvo та стати найнадійнішим брендом у світі

Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…

05.09.2025

Чому влітку краще обирати А-95, а взимку можна заправлятися А-92

Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…

05.09.2025

Рендери показали, яким може стати Toyota Corolla Cross другої генерації

Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…

05.09.2025

Mercedes готує повернення кабріолету G-Class

Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…

05.09.2025

Hyundai Tucson наступного покоління хоче перевершити Toyota RAV4

Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…

05.09.2025