Новини

Китайські електромобілі на межі зникнення в ЄС

Share

Європейський Союз запровадив нові мита на китайські електромобілі, які збільшили їхню вартість до 35%. Ці заходи спрямовані на захист європейських автовиробників стали серйозним ударом для китайських брендів.

Що ще відомо

У листопаді ринкова частка китайських виробників у сегменті електромобілів Європи впала до 7,4% мінімального рівня з березня 2024 року. Для порівняння, у жовтні вона становила 8,2%. Серед постраждалих брендів виявилися такі лідери, як BYD та MG. MG, який тривалий час займав ключові позиції серед китайських брендів, зафіксував зниження реєстрацій на 58% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Тим не менш, BYD вдалося зберегти стабільні позиції: у листопаді зареєстровано 4796 автомобілів, що більш ніж удвічі перевищує показники 2023 року. Основна частина продажів припала на приватних та корпоративних клієнтів, що вказує на високий інтерес до марки, незважаючи на підвищення цін.

Ситуація відрізняється країнами. У Німеччині та Франції реєстрації китайських електромобілів знизилися більш ніж на 50%. Однак у Великій Британії, яка більше не є частиною ЄС і не ввела нові мита, реєстрації зросли на 17% порівняно з минулим роком.

ЄС провів розслідування та дійшов висновку, що державні субсидії дають китайським виробникам несправедливу перевагу. Нові мита, запроваджені у жовтні, доповнили існуючий 10-відсотковий податок на імпорт, що значно збільшило кінцеву вартість китайських електромобілів.

Деякі виробники, включаючи BYD та NIO, розглядають можливість локалізації виробництва в Європі. Однак будівництво заводів займе роки, а в короткостроковій перспективі конкуренція з європейськими брендами стає дедалі складнішою.

Найближчими місяцями стане зрозумілим, чи зможуть китайські автовиробники адаптуватися до нових умов чи їх амбіції на європейському ринку будуть переглянуті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Старий проти нового: хто кращий Land Cruiser 2002 чи Prado 2025

Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…

16.06.2025

Бензин дорожчає, газ дешевшає: як близькосхідний конфлікт вплинув на українські АЗС

Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…

16.06.2025

ТОП авто, які ламаються частіше, ніж їздять: поради перед купівлею з рук

Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…

16.06.2025

Розкрито нові характеристики майбутнього Nissan LEAF

Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…

16.06.2025

Lexus TX визнаний лідером надійності серед трирядних гібридних кросоверів

Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…

16.06.2025

Як поводитись водієві під час оформлення протоколу: головні поради

Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…

16.06.2025