Новини

Китайські електромобілі на межі зникнення в ЄС

Share

Європейський Союз запровадив нові мита на китайські електромобілі, які збільшили їхню вартість до 35%. Ці заходи спрямовані на захист європейських автовиробників стали серйозним ударом для китайських брендів.

Що ще відомо

У листопаді ринкова частка китайських виробників у сегменті електромобілів Європи впала до 7,4% мінімального рівня з березня 2024 року. Для порівняння, у жовтні вона становила 8,2%. Серед постраждалих брендів виявилися такі лідери, як BYD та MG. MG, який тривалий час займав ключові позиції серед китайських брендів, зафіксував зниження реєстрацій на 58% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Тим не менш, BYD вдалося зберегти стабільні позиції: у листопаді зареєстровано 4796 автомобілів, що більш ніж удвічі перевищує показники 2023 року. Основна частина продажів припала на приватних та корпоративних клієнтів, що вказує на високий інтерес до марки, незважаючи на підвищення цін.

Ситуація відрізняється країнами. У Німеччині та Франції реєстрації китайських електромобілів знизилися більш ніж на 50%. Однак у Великій Британії, яка більше не є частиною ЄС і не ввела нові мита, реєстрації зросли на 17% порівняно з минулим роком.

ЄС провів розслідування та дійшов висновку, що державні субсидії дають китайським виробникам несправедливу перевагу. Нові мита, запроваджені у жовтні, доповнили існуючий 10-відсотковий податок на імпорт, що значно збільшило кінцеву вартість китайських електромобілів.

Деякі виробники, включаючи BYD та NIO, розглядають можливість локалізації виробництва в Європі. Однак будівництво заводів займе роки, а в короткостроковій перспективі конкуренція з європейськими брендами стає дедалі складнішою.

Найближчими місяцями стане зрозумілим, чи зможуть китайські автовиробники адаптуватися до нових умов чи їх амбіції на європейському ринку будуть переглянуті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Виробництво Toyota знижується десятий місяць поспіль

Toyota опублікувала офіційний звіт про свою діяльність за листопад 2024 року. Якщо продажі автомобілів показали…

26.12.2024

Компанія Volkswagen розповіла про плани на майбутнє

Volkswagen AG і профспілки підписали стратегічну угоду під назвою «Zukunft Volkswagen», що в перекладі з…

26.12.2024

3 показники панелі приладів, яким водіям не варто довіряти

Панель приладів автомобіля служить для інформування водіїв про стан різних систем транспортного засобу. Всі власники…

26.12.2024

Що може статися з електромобілем у далекій поїздці: типові проблеми

Електромобілі впевнено входять у наше життя, але їхнє використання для далеких поїздок залишається викликом. Хоча…

26.12.2024

Автомеханік попередив про ризики запуску двигуна автомобіля з штовхача

Механіки попереджають: запуск автомобіля з штовхача може призвести до дорогого ремонту, особливо у випадку із…

26.12.2024

GM запатентувала підголовник з інтегрованими ручками для автомобілів

General Motors представила унікальну розробку - підголовник із вбудованими ручками, спрямовану на покращення комфорту та…

26.12.2024