Новини

7 важливих змін у правилах страхування водіїв, про які варто дізнатися

Share

В Україні набув чинності новий закон, що регулює обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Як повідомляє “Закон і Бізнес”, цей закон запроваджує кілька важливих змін, з якими повинні ознайомитися всі водії.

Детальніше

Одним із ключових нововведень є підвищення рівня захисту постраждалих у ДТП. Це досягається за рахунок поступового збільшення максимальної страхової суми, яка згодом відповідатиме європейським стандартам.

Також закон скасовує державне регулювання цін на “автоцивілку”. Тепер страхові компанії самостійно встановлюватимуть тарифи, враховуючи такі чинники, як страхова історія клієнта, участь у ДТП та наявність збитків у минулому.

Крім того, впроваджується модель прямого врегулювання. Відтепер постраждалі зможуть безпосередньо звертатися до своєї страхової компанії для отримання компенсації, що значно спрощує процес, адже раніше це робилося через страхову компанію винуватця ДТП.

Ще однією зміною є нова процедура розрахунку страхової виплати. Для автомобілів, яким не більше п’яти років, компенсація нараховуватиметься без урахування зносу. Для старіших авто виплата відбуватиметься на основі вартості аналогічних запчастин. Страхові компанії тепер зобов’язані пропонувати потерпілим три варіанти сервісних центрів у межах 150 км. Якщо жоден із них не влаштує клієнта, кошти будуть перераховані на його рахунок.

Закон також забороняє включення франшизи в договори обов’язкового страхування, звільняючи споживачів від необхідності покривати частину витрат самостійно.

Зберігаються і пільги для окремих категорій громадян, таких як учасники бойових дій, постраждалі під час Революції Гідності або Чорнобильської катастрофи, пенсіонери та люди з інвалідністю I групи.

Крім того, скасовується ліміт страхового відшкодування за європротоколом, хоча в майбутньому Національний банк може його відновити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024