В Україні набув чинності новий закон, що регулює обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Як повідомляє “Закон і Бізнес”, цей закон запроваджує кілька важливих змін, з якими повинні ознайомитися всі водії.
Одним із ключових нововведень є підвищення рівня захисту постраждалих у ДТП. Це досягається за рахунок поступового збільшення максимальної страхової суми, яка згодом відповідатиме європейським стандартам.
Також закон скасовує державне регулювання цін на “автоцивілку”. Тепер страхові компанії самостійно встановлюватимуть тарифи, враховуючи такі чинники, як страхова історія клієнта, участь у ДТП та наявність збитків у минулому.
Крім того, впроваджується модель прямого врегулювання. Відтепер постраждалі зможуть безпосередньо звертатися до своєї страхової компанії для отримання компенсації, що значно спрощує процес, адже раніше це робилося через страхову компанію винуватця ДТП.
Ще однією зміною є нова процедура розрахунку страхової виплати. Для автомобілів, яким не більше п’яти років, компенсація нараховуватиметься без урахування зносу. Для старіших авто виплата відбуватиметься на основі вартості аналогічних запчастин. Страхові компанії тепер зобов’язані пропонувати потерпілим три варіанти сервісних центрів у межах 150 км. Якщо жоден із них не влаштує клієнта, кошти будуть перераховані на його рахунок.
Закон також забороняє включення франшизи в договори обов’язкового страхування, звільняючи споживачів від необхідності покривати частину витрат самостійно.
Зберігаються і пільги для окремих категорій громадян, таких як учасники бойових дій, постраждалі під час Революції Гідності або Чорнобильської катастрофи, пенсіонери та люди з інвалідністю I групи.
Крім того, скасовується ліміт страхового відшкодування за європротоколом, хоча в майбутньому Національний банк може його відновити.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment