Новини

7 важливих змін у правилах страхування водіїв, про які варто дізнатися

Share

В Україні набув чинності новий закон, що регулює обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Як повідомляє “Закон і Бізнес”, цей закон запроваджує кілька важливих змін, з якими повинні ознайомитися всі водії.

Детальніше

Одним із ключових нововведень є підвищення рівня захисту постраждалих у ДТП. Це досягається за рахунок поступового збільшення максимальної страхової суми, яка згодом відповідатиме європейським стандартам.

Також закон скасовує державне регулювання цін на “автоцивілку”. Тепер страхові компанії самостійно встановлюватимуть тарифи, враховуючи такі чинники, як страхова історія клієнта, участь у ДТП та наявність збитків у минулому.

Крім того, впроваджується модель прямого врегулювання. Відтепер постраждалі зможуть безпосередньо звертатися до своєї страхової компанії для отримання компенсації, що значно спрощує процес, адже раніше це робилося через страхову компанію винуватця ДТП.

Ще однією зміною є нова процедура розрахунку страхової виплати. Для автомобілів, яким не більше п’яти років, компенсація нараховуватиметься без урахування зносу. Для старіших авто виплата відбуватиметься на основі вартості аналогічних запчастин. Страхові компанії тепер зобов’язані пропонувати потерпілим три варіанти сервісних центрів у межах 150 км. Якщо жоден із них не влаштує клієнта, кошти будуть перераховані на його рахунок.

Закон також забороняє включення франшизи в договори обов’язкового страхування, звільняючи споживачів від необхідності покривати частину витрат самостійно.

Зберігаються і пільги для окремих категорій громадян, таких як учасники бойових дій, постраждалі під час Революції Гідності або Чорнобильської катастрофи, пенсіонери та люди з інвалідністю I групи.

Крім того, скасовується ліміт страхового відшкодування за європротоколом, хоча в майбутньому Національний банк може його відновити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомеханік розкрив ризики встановлення коліс збільшеного діаметру

Багато автомобілістів хочуть надати своєму автомобілі більш ефектний вигляд, встановлюючи великі диски та шини. Однак…

02.10.2024

Fiat випустить кросовер, який зможе відібрати покупців у Duster

Італійська марка Fiat, що належить концерну Stellantis, взяла шлях на революцію і готується повернути позиції,…

02.10.2024

Кому необхідно пройти техогляд цього року: важливі нюанси та витрати

У 2024 році в Україні обов'язковий техогляд автомобілів стає важливою частиною безпеки на дорозі. Ця…

02.10.2024

Експерт пояснив, що робити, якщо колесо спускає, але проколів немає

Експерт розповів, чому автомобільна шина без видимих ​​зовнішніх пошкоджень починає спускати повітря. У цьому випадку…

02.10.2024

Volkswagen ID.7 здивував тестувальників своїм реальним запасом ходу

Volkswagen здивував автолюбителів своєю новою електричною моделлю ID.7 Pro S , яка змогла проїхати вражаючі…

02.10.2024

Де не варто залишати авто взимку на ніч: розповідаємо про ризики

Зимовий сезон приносить не лише сніг і мороз, а й численні виклики для автомобілістів. Багато…

02.10.2024