Більшість автовласників, дорожачи своїм часом, не замислюються, як вони поступово вбивають двигун автомобіля, ігноруючи просту дію, яка потребує не більше кількох хвилин. Власник сервісного центру розповів у розмові з журналістами, чому не можна одразу вимикати двигун після того, як автомобіль проїхав чималий кілометраж на високих оборотах, навіть якщо мова про “атмосферник”.
Так, багато сучасних двигунів зараз оснащені турбонаддувом, тому часто можна спостерігати картину, коли водій заїжджає на стоянку на потужному кросовері, тут же глушить мотор і тікає у своїх справах. При цьому у машин при досягненні 3-4 тисяч обертів сильно нагріваються деталі ДВЗ, охолодження ж проводиться за допомогою мастила та рідини, що охолоджує. А їх циркуляція в системі здійснюється за допомогою насоса та помпи.
Виходить, при різкій зупинці і насос і помпа відразу перестають ганяти технічні рідини по системі, що призводить до перегріву деяких деталей двигуна. А це загрожує появою великих складнощів у майбутньому. Щоб цього уникнути, достатньо дати машині попрацювати на неодружених оборотах. Якщо йдеться про звичайний атмосферний мотор, достатньо всього 10-20 секунд, для турбованих потрібно трохи більше часу. Ця проста дія дозволить уникнути утворення бульбашок газу в антифризі, а також охолодити деталі двигуна.
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…
Leave a Comment