Більшість автовласників, дорожачи своїм часом, не замислюються, як вони поступово вбивають двигун автомобіля, ігноруючи просту дію, яка потребує не більше кількох хвилин. Власник сервісного центру розповів у розмові з журналістами, чому не можна одразу вимикати двигун після того, як автомобіль проїхав чималий кілометраж на високих оборотах, навіть якщо мова про “атмосферник”.
Так, багато сучасних двигунів зараз оснащені турбонаддувом, тому часто можна спостерігати картину, коли водій заїжджає на стоянку на потужному кросовері, тут же глушить мотор і тікає у своїх справах. При цьому у машин при досягненні 3-4 тисяч обертів сильно нагріваються деталі ДВЗ, охолодження ж проводиться за допомогою мастила та рідини, що охолоджує. А їх циркуляція в системі здійснюється за допомогою насоса та помпи.
Виходить, при різкій зупинці і насос і помпа відразу перестають ганяти технічні рідини по системі, що призводить до перегріву деяких деталей двигуна. А це загрожує появою великих складнощів у майбутньому. Щоб цього уникнути, достатньо дати машині попрацювати на неодружених оборотах. Якщо йдеться про звичайний атмосферний мотор, достатньо всього 10-20 секунд, для турбованих потрібно трохи більше часу. Ця проста дія дозволить уникнути утворення бульбашок газу в антифризі, а також охолодити деталі двигуна.
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…
Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…
Leave a Comment