Новини

Чому варто відмовитися від автомобілів із ГБО в Україні

Share

Експерт з паливного ринку Дмитро Леушкін прогнозує два етапи зростання цін на паливо. Перший етап розпочнеться 1 вересня з введення нових акцизів, а другий – через кілька тижнів, коли АЗС розпродадуть залишки старого пального.

До недавнього часу автомобілі з газобалонним обладнанням (ГБО) були популярні в Україні через значно менші витрати на автогаз порівняно з бензином і дизелем. Однак ситуація може змінитися через заплановане підвищення акцизів на пальне.

З 1 вересня 2024 року в Україні вступлять в силу нові акцизи, що призведе до помітного подорожчання пального. Енергетичний експерт Геннадій Рябцев прогнозує, що ціна бензину зросте на 2 гривні за літр, дизельного пального – на 1-1,2 гривні, а автогазу – на 7 гривень за літр. Це подорожчання зробить автогаз менш економічним, і власникам автомобілів з ГБО, можливо, доведеться шукати нові варіанти.

У липні 2024 року Верховна Рада прийняла законопроект №11256-2, який передбачає поетапне підвищення акцизів на пальне до рівнів, наближених до європейських стандартів. Перше підвищення відбудеться 1 вересня 2024 року, а фінальне – 1 січня 2028 року. В результаті акциз на бензин збільшиться з 213,5 до 242,40 євро за 1000 літрів, на дизельне пальне – з 139,5 до 177,60 євро, а на зріджений газ – з 52 до 148 євро за 1000 літрів.

Дмитро Леушкін очікує, що ціни на паливо зростуть у два етапи: перший почнеться 1 вересня, а другий – після того, як АЗС розпродадуть залишки старого пального. Він зазначає, що автогаз подорожчає на близько 5 гривень за літр, а не на 7.

Не всі аналітики погоджуються з тим, що використання ГБО стане менш вигідним. Сергій Куюн з консалтингової компанії “А-95” вважає, що експлуатація автомобілів з ГБО залишиться економічно доцільною, хоча і менш вигідною.

Власникам автомобілів з ГБО рекомендується стежити за змінами на ринку та бути готовими адаптуватися до нових умов. Підвищення цін на автогаз може зменшити його привабливість, що вимагатиме пошуку нових альтернатив.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024

Skoda провела презентацію компактного кросовера Kylaq (ФОТО)

Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…

06.11.2024

Як захистити себе від шахраїв при виборі авто з пробігом

Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…

06.11.2024

Представлено Toyota RAV4, спеціально підготовлений для ралі

Toyota RAV4 перетворили на ралійний RAV-X. До виставки тюнінгу SEMA-2024, яка проходить у ці дні…

06.11.2024