Новини

Чому варто відмовитися від автомобілів із ГБО в Україні

Share

Експерт з паливного ринку Дмитро Леушкін прогнозує два етапи зростання цін на паливо. Перший етап розпочнеться 1 вересня з введення нових акцизів, а другий – через кілька тижнів, коли АЗС розпродадуть залишки старого пального.

До недавнього часу автомобілі з газобалонним обладнанням (ГБО) були популярні в Україні через значно менші витрати на автогаз порівняно з бензином і дизелем. Однак ситуація може змінитися через заплановане підвищення акцизів на пальне.

З 1 вересня 2024 року в Україні вступлять в силу нові акцизи, що призведе до помітного подорожчання пального. Енергетичний експерт Геннадій Рябцев прогнозує, що ціна бензину зросте на 2 гривні за літр, дизельного пального – на 1-1,2 гривні, а автогазу – на 7 гривень за літр. Це подорожчання зробить автогаз менш економічним, і власникам автомобілів з ГБО, можливо, доведеться шукати нові варіанти.

У липні 2024 року Верховна Рада прийняла законопроект №11256-2, який передбачає поетапне підвищення акцизів на пальне до рівнів, наближених до європейських стандартів. Перше підвищення відбудеться 1 вересня 2024 року, а фінальне – 1 січня 2028 року. В результаті акциз на бензин збільшиться з 213,5 до 242,40 євро за 1000 літрів, на дизельне пальне – з 139,5 до 177,60 євро, а на зріджений газ – з 52 до 148 євро за 1000 літрів.

Дмитро Леушкін очікує, що ціни на паливо зростуть у два етапи: перший почнеться 1 вересня, а другий – після того, як АЗС розпродадуть залишки старого пального. Він зазначає, що автогаз подорожчає на близько 5 гривень за літр, а не на 7.

Не всі аналітики погоджуються з тим, що використання ГБО стане менш вигідним. Сергій Куюн з консалтингової компанії “А-95” вважає, що експлуатація автомобілів з ГБО залишиться економічно доцільною, хоча і менш вигідною.

Власникам автомобілів з ГБО рекомендується стежити за змінами на ринку та бути готовими адаптуватися до нових умов. Підвищення цін на автогаз може зменшити його привабливість, що вимагатиме пошуку нових альтернатив.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ГБО

Останні записи

Водіям пояснили, чому не можна їздити з піднятим ручником

На сьогоднішній день є ще багато машин, в комплектації яких використовується класичне гальмо стоянки з…

15.10.2024

У Парижі представили одразу кілька нових моделей Volkswagen (ФОТО)

На Паризькому автосалоні 2024 року Volkswagen представив кілька цікавих моделей, серед яких особливо вирізняються електричні…

15.10.2024

Новий потужний рамний пікап Kia представлений на свіжих фото

Корейський автовиробник Kia підтвердив дату офіційного дебюту свого нового рамного пікапа Tasman. Машину, яка має…

15.10.2024

5 авто до 200 000 гривень з надійною «начинкою» та міцним кузовом

Підібрати хороший автомобіль, маючи на руках суму 200 000 гривень, можна, але для цього доведеться…

15.10.2024

Названо нового найбільшого автовиробника Китаю

У Китаї гучні зміни. Приватна компанія BYD за підсумками вересня стала найбільшою автомобільною групою Китаю,…

15.10.2024

Audi A3 дебютував у плагін-гібридній версії (ФОТО)

Audi продовжує дивувати своїх шанувальників оновленнями, і цього разу йдеться про рестайлінгову версію Audi A3…

15.10.2024