Експерт з паливного ринку Дмитро Леушкін прогнозує два етапи зростання цін на паливо. Перший етап розпочнеться 1 вересня з введення нових акцизів, а другий – через кілька тижнів, коли АЗС розпродадуть залишки старого пального.
До недавнього часу автомобілі з газобалонним обладнанням (ГБО) були популярні в Україні через значно менші витрати на автогаз порівняно з бензином і дизелем. Однак ситуація може змінитися через заплановане підвищення акцизів на пальне.
З 1 вересня 2024 року в Україні вступлять в силу нові акцизи, що призведе до помітного подорожчання пального. Енергетичний експерт Геннадій Рябцев прогнозує, що ціна бензину зросте на 2 гривні за літр, дизельного пального – на 1-1,2 гривні, а автогазу – на 7 гривень за літр. Це подорожчання зробить автогаз менш економічним, і власникам автомобілів з ГБО, можливо, доведеться шукати нові варіанти.
У липні 2024 року Верховна Рада прийняла законопроект №11256-2, який передбачає поетапне підвищення акцизів на пальне до рівнів, наближених до європейських стандартів. Перше підвищення відбудеться 1 вересня 2024 року, а фінальне – 1 січня 2028 року. В результаті акциз на бензин збільшиться з 213,5 до 242,40 євро за 1000 літрів, на дизельне пальне – з 139,5 до 177,60 євро, а на зріджений газ – з 52 до 148 євро за 1000 літрів.
Дмитро Леушкін очікує, що ціни на паливо зростуть у два етапи: перший почнеться 1 вересня, а другий – після того, як АЗС розпродадуть залишки старого пального. Він зазначає, що автогаз подорожчає на близько 5 гривень за літр, а не на 7.
Не всі аналітики погоджуються з тим, що використання ГБО стане менш вигідним. Сергій Куюн з консалтингової компанії “А-95” вважає, що експлуатація автомобілів з ГБО залишиться економічно доцільною, хоча і менш вигідною.
Власникам автомобілів з ГБО рекомендується стежити за змінами на ринку та бути готовими адаптуватися до нових умов. Підвищення цін на автогаз може зменшити його привабливість, що вимагатиме пошуку нових альтернатив.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment