Деякі виробники роблять велику ставку на старий сегмент, видаючи сертифікати на свої автомобілі. У Бразилії Fiat, Honda, Hyundai та Toyota вже роблять щось подібне. Ця практика набирає обертів і в США, де Toyota серйозно розширює критерії, вводячи нову програму Silver Certified для моделей з пробігом до 200 тис. км і віком до 10 років.
Програми сертифікованих автомобілів (CPA) — чудовий спосіб придбати відносно новий автомобіль за менші гроші, не відмовляючись від гарантії. Однак, як правило, автовиробники мають суворі вимоги до таких автомобілів. Наприклад, враховуються пробіг, стан та історія володіння.
Honda представила аналогічну, але менш агресивну програму в США минулого року, сигналізуючи про цікаве зрушення на ринку автомобілів, що були у використанні. Автомобілі (загалом) більш надійні, ніж будь-коли, і люди використовують їх довше, що скоротило запаси транспортних засобів із середнім пробігом, які складали традиційні програми CPO.
Хоча інформації про ціни не так багато, майже, напевно, це перехід Toyota в інший сегмент ринку. Автомобілі CПА зазвичай коштують трохи дешевше за нові. Автомобілі зі срібним сертифікатом матимуть 12-місячну гарантію на трансмісію з пробігом майже 20 тис. км і будуть значно дешевшими, ніж нові.
Для порівняння, автомобілі із золотим сертифікатом можуть бути не старші за шість років і матимуть пробіг менше 135 тис. км, але вони отримують семирічну гарантію на силовий агрегат на 160 тис. км і комплексну річну гарантію на 20 тис. км.