Салон нового Toyota Land Cruiser Prado міг виглядати по-воєнному (фото)

0
973

Компанія Toyota представила нове покоління позашляховика Land Cruiser Prado, що одержало індекс 250, у серпні цього року. Позашляховик став сучаснішим, технологічнішим і красивішим за свого попередника, але, як з’ясувалося нещодавно, його салон міг виглядати зовсім інакше.

Дослідницький центр дизайну CALTY опублікував зображення інтер’єру нового Land Cruiser 250, який не дійшов до серійного варіанта моделі.


На них показано внутрішнє оздоблення «250-го» з багатофункціональним кермовим колесом, що має фізичні елементи управління всередині, а також аналогову панель приладів з різними датчиками і металевою пластиною, що надає салону позашляховика стиль мілітарі.


По центру передньої панелі дизайнери пропонували розташувати сенсорний мультимедійний екран, під якими знаходилися б два вентиляційні отвори та червоний перемикач з невідомим призначенням.

Ще нижче було виділено блок фізичних кнопок, призначених для управління системою клімат-контролю, а також два підсклянники та селектор трансмісії у вигляді рукоятки. Але головною “фішкою” інтер’єру моделі стало б навіть не все це, а концепція потрійного екрану, розташованого прямо над торпедо.


Монітор зліва повинен був показувати швидкість і відображати «картинку» з обох боків машини, по центру являти собою цифрове дзеркало заднього виду, а екран переднього пасажира – стати багатофункціональним дисплеєм.

Крім того, концепція салону Land Cruiser 250 від «CALTY» виділялася міцними дверними картами з вертикальними поручнями, підлокітниками та органами управління електричними склопідйомниками, а також дзеркалами заднього виду.


Але реалізувати такий цікавий задум у Toyota не наважилися. Керівництво компанії зупинилося на успішнішому з погляду комерційної складової варіанті (на фото вище), який відрізнявся від концепції, запропонованої дизайнерами, як небо та земля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.