Audi скорочує виробництво своїх амбітних електричних моделей, щоб не перевантажувати заводи та дилерів через уповільнення продажів електромобілів.
“Ми спочатку подивилися, в якому порядку і з якою щільністю організація зможе впоратися з запусками, – сказав новий генеральний директор Гернот Деллнер в інтерв’ю в штаб-квартирі Audi в Інгольштадті, Німеччина. “Зрештою, ми вирішили децентралізувати процес, щоб не перевантажувати команди та дилерів”.
Audi, важливий драйвер доходів Volkswagen AG, планує випустити 20 моделей до 2026 року, половина з яких буде повністю електричними.
Оскільки конкуренти Mercedes-Benz Group AG і BMW AG готуються до запуску наступного покоління електромобілів з середини десятиліття, портфель Audi старіє, і це є нагальною проблемою. У червні генеральний директор VW Олівер Блюм заявив, що потенціал Audi не реалізується. заявив. Того ж місяця генеральний директор Блюм призначив Дельнера, який працював з генеральним директором Блюмом у Porsche, генеральним директором Audi, доручивши йому збільшити довгострокову операційну маржу з приблизно 9% до 13%.
Audi Q6 e-tron буде запущений у продаж після того, як зійде з конвеєра у другому кварталі, після того, як його випуск кілька разів відкладали через проблеми з програмним забезпеченням у підрозділі VW Cariad. Автомобіль стане першим на новій платформі, яка ляже в основу кількох нових моделей. Наступного року буде випущено ще один електромобіль та два автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, а третій автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння має з’явитися у 2025 році.