Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов’язану з Tesla Model 3, щоб оцінити коректність механічного аварійного відмикання дверей. За даними регулятора, цей елемент може бути захований, позначення на ньому нечіткі, і в стресовій ситуації його важко швидко знайти. У межах розслідування фігурують близько 179 тисяч автомобілів Model 3 2022 модельного року.
Ініціатором перевірки стала петиція, подана у листопаді власником Tesla зі штату Джорджія Кевіном Клоузом. Він описав ДТП 14 травня 2023 року: його Model 3 потрапила у лобове зіткнення, після чого авто втратило керування, електронний замок дверей відмовив, а потім почалося загоряння.
Механічний аварійний привід був прихований і не позначений, через що водій не зміг швидко його знайти та мусив перелізти назад і вибити скло ногами, щоб врятуватися. Унаслідок аварії він отримав тяжкі травми: переломи стегна, руки та кісточок, і переніс три операції, включно з повною заміною кульшового суглоба.
Це не перший випадок інтересу NHTSA до дверних систем Tesla. У вересні агентство вже перевіряло замки на деяких Model Y. Паралельно компанія зіткнулася з судовим позовом після аварії Model S у Вісконсіні зі смертельними наслідками, де позивач також зазначає неможливість відчинення дверей через конструктивний дефект.




