Volkswagen розробить нову платформу для дешевих електромобілів, але застосовуватиме її тільки на китайському ринку. Як пише Reuters з посиланням на заяву голови місцевого підрозділу VW Ральфа Брандштеттера, коштуватимуть такі електромобілі від 140 до 170 тисяч юанів: від 19,5 до 23,7 тисяч доларів. Запустити їхнє виробництво планується у 2026 році.
Платформа, що отримала назву Main Platform, базуватиметься на нинішній архітектурі MEB, але буде значно спрощена. Також китайський підрозділ Volkswagen збирається значно збільшити рівень локалізації електромобілів на цьому «шасі» порівняно з моделями сімейства ID, що випускаються зараз в країні.
Необхідність здешевлення локальних моделей виробник пов’язує із втратою позицій на місцевому ринку через конкуренцію з місцевими виробниками, що загострилася. Водночас, за даними агентства, Volkswagen вже встиг отримати позитивний ефект від цінового маніпулювання, змінивши вартість найпопулярнішого в Китаї електромобіля ID.3.
Якщо минулого року в середньому за місяць продавалося 2,2 тисячі екземплярів цієї моделі, то запровадження значних знижок дозволило нинішньому жовтню збільшити продажі до 10 тисяч на місяць. Ще цього літа Ральф Брандштеттер заявляв, що VW не братиме участі у «війні цін».
Заявлений ціновий діапазон має дозволити новим Volkswagen успішно конкурувати не лише з електромобілями місцевих брендів, але й із деякими моделями із традиційними ДВЗ.