За даними інформаційного агентства Reuters , попит на електричні автомобілі в Європі сповільнився, оскільки клієнти чекають на доступні електромобілі. Після падіння продажів знизилися і ціни на електромобілі.
Реакція Renault Group була миттєвою та бездоганно своєчасною. Компанія, що базується в Парижі, очолювана генеральним директором Лукой Де Мео, якому вміло допомагають його високорентабельні заводи в Європі та Китаї, добре усвідомлює, що бізнес-модель глобальної індустрії електромобілів (що включає, як правило, завищені офіційні роздрібні ціни, що призводить до різкого зниження попиту ) не працює.
Таким чином, зараз група робить і говорить більше, ніж будь-який інший великий автовиробник, коли справа доходить до створення доступних електромобілів. Вона вже виробляє найдешевший чистий електромобіль у континентальній Європі – Dacia Spring . Коли він прибуде до Великобританії у 2024 році, вартість цієї міської малолітражки складе менше 20 тисяч фунтів стерлінгів (1 млн гривень).
Більше того, минулого тижня Де Мео заявив, що до 2026 року він поверне Twingo — у суто електричному вигляді — з ціною, нижчою за психологічно важливий бар’єр у 2 млн у перерахунку на рублі. Для тих, хто не може або не хоче купувати відразу, кажуть, що цей справжній, маленький, повністю електричний автомобіль буде доступний лише за 100 євро (4 тисячі гривень) на місяць на деяких ринках із пільгами для електромобілів.
У результаті, коли Volkswagen вирішив відмовитися від всієї своєї моделі початкового рівня, Renault Group Луки Де Мео чудово позиціонує себе як виробник автомобіля — або автомобілів — для людей.