Новини

Дизайнер Mopar показав перший в історії пікап BMW

Share

Сьогодні ведуться запеклі суперечки про те, добре це чи погано використовувати ШІ (штучний інтелект) та про те, як він потенційно впливає на всі верстви сучасного життя. Це питання вже досягло і автомобільної промисловості. Деякі виходять із себе, обурюючись із приводу гіпотетичної та практичної втрати робочих місць, інші нарікають на те, що деякі художні висловлювання вже ніколи не будуть колишніми. Однак більшість професіоналів ставляться до цього легко і намагаються пристосуватися та адаптуватися до нової реальності .

Це справедливо і для автомобільної галузі, навіть якщо ми говоримо не лише про реальний світ, а й про творчу сферу творців цифрового автомобільного контенту. І у нас є чудовий приклад за участю колишнього незалежного віртуального художника з нікнеймом mo_aoun_ismail .

Мо Ісмаїл раніше був одним із багатьох позаштатних цифрових дизайнерів, які намагалися зробити наш автомобільний світ трохи кращим — навіть якщо йому доводилося переносити нас у паралельні всесвіти автомобільної комп’ютерної графіки. Проте нещодавно його кар’єра кардинально змінилася. Все тому, що зараз він є креативним дизайнером Jeep , Chrysler та Ram Trucks у компанії Stellantis North America . На щастя, його не змушують говорити тільки про Mopar , навіть якщо він час від часу любить балувати шанувальників своєю пристрастю до Jeep .

Нещодавно експерт із комп’ютерної графіки вирішив поекспериментувати з парою автомобільних програмних інструментів, як не дивно, зосередивши свою увагу на повнопривідних позашляховиках. Дизайнер потряс світ тих, хто вважає, що невдалі вертикальні грати радіатора BMW неможливо використовувати на жодному автомобілі бренду, представивши дизайн-проект пікапа BMW , який виглядає бездоганно саме через використання стилю double-bean . Більш того, пікап BMW виглядає як щось, що могло б “втерти ніс” провальному Mercedes-Benz X-Class і конкурувати з Jeep Gladiator або Ford Raptor .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автопілот Tesla провалив тест безпеки з дитячим манекеном

Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…

14.06.2025

Ford підтвердив перехід Escape на гібриди у старших комплектаціях

У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…

14.06.2025

ТОП-10 двигунів Toyota, які здивували витривалістю

Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…

14.06.2025

Dacia Bigster на газу: реальний запас ходу перевищує заявлений

Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…

14.06.2025

Toyota може випустити легковий пікап на базі нового RAV4

З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…

14.06.2025

Ринок електромобілів в Україні: Tesla обігнала Nissan Leaf у популярності

Ринок електромобілів в Україні стрімко розвивається, і це вже стало помітно. Аналітики Інституту досліджень авторинку…

14.06.2025