Новини

Дизайнер Mopar показав перший в історії пікап BMW

Share

Сьогодні ведуться запеклі суперечки про те, добре це чи погано використовувати ШІ (штучний інтелект) та про те, як він потенційно впливає на всі верстви сучасного життя. Це питання вже досягло і автомобільної промисловості. Деякі виходять із себе, обурюючись із приводу гіпотетичної та практичної втрати робочих місць, інші нарікають на те, що деякі художні висловлювання вже ніколи не будуть колишніми. Однак більшість професіоналів ставляться до цього легко і намагаються пристосуватися та адаптуватися до нової реальності .

Це справедливо і для автомобільної галузі, навіть якщо ми говоримо не лише про реальний світ, а й про творчу сферу творців цифрового автомобільного контенту. І у нас є чудовий приклад за участю колишнього незалежного віртуального художника з нікнеймом mo_aoun_ismail .

Мо Ісмаїл раніше був одним із багатьох позаштатних цифрових дизайнерів, які намагалися зробити наш автомобільний світ трохи кращим — навіть якщо йому доводилося переносити нас у паралельні всесвіти автомобільної комп’ютерної графіки. Проте нещодавно його кар’єра кардинально змінилася. Все тому, що зараз він є креативним дизайнером Jeep , Chrysler та Ram Trucks у компанії Stellantis North America . На щастя, його не змушують говорити тільки про Mopar , навіть якщо він час від часу любить балувати шанувальників своєю пристрастю до Jeep .

Нещодавно експерт із комп’ютерної графіки вирішив поекспериментувати з парою автомобільних програмних інструментів, як не дивно, зосередивши свою увагу на повнопривідних позашляховиках. Дизайнер потряс світ тих, хто вважає, що невдалі вертикальні грати радіатора BMW неможливо використовувати на жодному автомобілі бренду, представивши дизайн-проект пікапа BMW , який виглядає бездоганно саме через використання стилю double-bean . Більш того, пікап BMW виглядає як щось, що могло б “втерти ніс” провальному Mercedes-Benz X-Class і конкурувати з Jeep Gladiator або Ford Raptor .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Скільки можна заощадити за 5 років, пересівши з бензинового авто на Tesla

У Мережі нерідко можна побачити людей, які пересіли з машин з ДВС на електромобілі, а…

12.12.2024

Citroen оптимізує гібридну лінійку C5 Aircross

Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…

12.12.2024

Аналітики назвали найнадійніші нові японські легкові автомобілі

Американське видання Top Speed ​​склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…

12.12.2024

Простий спосіб економії на паливі, який може вдарити по вашому гаманцю

Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…

12.12.2024

Як не зіпсувати машину взимку: головні помилки

Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…

12.12.2024

Наступне покоління Toyota GR Supra отримає 600 к.с. і сучасний дизайн

Інженери Toyota продовжують роботу над новим поколінням моделі GR Supra. Автомобіль повинен з'явитися у продажу…

12.12.2024