Безшумні електромобілі можуть стати повсюдними до кінця десятиліття. Згідно зі звітом Інституту Рокі-Маунтін (RMI), до 2030 року автомобілі з нульовим рівнем викидів займатимуть частку світового ринку від 62 до 86 відсотків.
Світовий попит на нафту для автомобілів пройшов свій пік і до кінця десятиліття перебуватиме у вільному падінні. Спільноті електромобілів не звикати до різкого зростання продажів за останні кілька років. За даними Міжнародного енергетичного агентства, 14 відсотків усіх автомобілів, проданих у 2022 році, були електричними, порівняно з дев’ятьма відсотками у 2021 році та всього 5 відсотками у 2020 році.
Бум очолює Китай, найбільший у світі ринок електромобілів, та Північна Європа, де такі країни, як Норвегія, лідирують із 71-відсотковою часткою ринку електромобілів, згідно з даними EV Volumes. 2022 року частка ринку електромобілів у Китаї становила 27 відсотків, у Європі — 20,8 відсотка, а США — 7,2 відсотка. Серед найбільш швидко зростаючих ринків електромобілів можна виділити Індонезію, Індію та Нову Зеландію.
У звіті RMI йдеться про те, що економіка є новою рушійною силою. Ціновий паритет з автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) вже досягнуто з точки зору загальної вартості володіння, і світові ринки знаходяться на шляху до досягнення паритету цін до 2030 року. Tesla Model Y вже досягла цінового паритету зі своїми конкурентами із ДВС.
Крім того, конкуренція між автовиробниками також сприяє змінам: до кінця десятиліття вже збудується достатня кількість заводів з виробництва акумуляторів для електромобілів та гібридів. У США стимули, передбачені Законом про зниження інфляції адміністрації Байдена та двопартійним Законом про інфраструктуру, також викликали бум будівництва та переоснащення заводів.
На додаток до політичних заходів ціни на акумулятори впали на 88 відсотків з 2010 року, оскільки щільність енергії продовжує збільшуватися на шість відсотків на рік.
Більше того, RMI прогнозує, що «льодовиковий період» добігає кінця. Попит на автомобілі, що працюють на викопному паливі, досягнув піку в 2017 році і знижувався зі швидкістю п’ять відсотків на рік. RMI прогнозує, що попит на нафту для автомобілів впаде на мільйон барелів на день до 2030 року, а світовий попит на нафту впаде на чверть.
У дослідженні робляться сміливі прогнози на майбутнє, але зазначається, що темпи впровадження електромобілів можуть змінитися через непередбачені аспекти, такі як геополітична ситуація у світі, різні настрої споживачів, а також соціально-політична та економічна нерівність. Це досить оптимістичний погляд на майбутнє.
Ще з початку осені всі заговорили про підвищення акцизів на пальне, і хоча спочатку це…
Audi повертає на ринок оновлену версію свого хетчбека A3 Allstreet, обладнану гібридним приводом, що підключається,…
Перед тим, як вирушити в дорогу, кожен автомобіліст повинен дотримуватись чітких правил, щоб не створити…
Dodge, ймовірно, розуміє, що майбутні електричні версії Charger не викликають великого ентузіазму серед шанувальників марки.…
Настав період, коли потрібно міняти літню гуму на зимову. При цьому вартість послуг із заміни…
Невеликий електричний паркетник Kia EV3, представлений минулого травня у Кореї, готовий до виходу на європейський…
Leave a Comment