Консорціум, очолюваний Університетом Кіото і підтримуваний Міністерством навколишнього середовища Японії, розробив NCV, або Nanocellulose Vehicle (наноцеллюлозний автомобіль), який має корпус з целюлозного нановолокна (CNF). Основною перевагою CNF є те, що він «росте на деревах», на відміну від металу, який може бути тільки перероблений. Крім того, принадність CNF як матеріалу в тому, що він на 80% легший стали, але в 5 разів міцніший.
CNF виготовляється з деревної маси – сировини, одержуваного з використанням відходів лісового господарства та сільського господарства, по суті перетворюючи відходи в неймовірно ефективний матеріал, який може замінити метал, пластик і скло.
Наноцеллюлозний автомобіль – це тематичний експеримент з матеріалом CNF. Зниження маси корпусу зробить автомобілі більш ефективними з точки зору викидів CO2. Природний статус CNF робить його екологічно чистим, а також придатним для вторинної переробки.
Це дає матеріалу помітні переваги в порівнянні з вуглецевим волокном і навіть пластмасою, використовуваними в автомобільні аксесуари, таких як бампери і спойлери, які не можуть бути перероблені і в кінцевому підсумку забруднюють океани і душать навколишнє середовище. Але важливо розуміти, що хоч матеріал CNF і на рослинній основі, він не біорозкладаний, оскільки його волокна пов’язані зі смолою. Але дослідники стверджують, що він має високу здатність до переробки. І той факт, що джерело деревної маси потенційно нескінченний, подає надії на екологічне майбутнє.