Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п’ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з “важким паливом” мали високу тягу, низьку витрату пального та надійність на великих пробігах. Сьогодні ситуація змінилася – дизельні двигуни поступово зникають із масового сегмента. Причини комплексні: високі ціни на дизпаливо, дорожнеча обслуговування та ремонтів, складні системи очищення вихлопу, чутливість до морозів і жорсткі екологічні норми. Китайські та російські виробники майже не пропонують легкові дизелі, а в Європі екологічні обмеження роблять їхнє виробництво дорогим і малопопулярним.

Ключова перевага дизеля – економія палива – тепер часто перекривається високими витратами на обслуговування: насос високого тиску, чутливі форсунки, системи AdBlue, дорогі олії та фільтри роблять експлуатацію дорогою. Навіть сучасні дизелі китайського виробництва іноді не долежують до 50 000 км без серйозних проблем. Для пересічного покупця “солярка” перестала бути вигідним вибором: переплата за двигун і високі експлуатаційні витрати роблять його компромісом, а не раціональним рішенням.

Реклама

Дизельні мотори залишаються актуальними для вантажівок, великих позашляховиків і комерційного транспорту, де потрібна тяга та витривалість. Але у масовому сегменті легкових авто вони стають екзотикою: автовиробники все частіше віддають перевагу бензиновим, гібридним та електричним агрегатам. Технологія, колись символ економії, перетворилася на дорогий компроміс для звичайного водія.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!