За даними видання BestCarWeb, базову версію Prado укомплектують “четвіркою” об’ємом 2,7 літра, яка є в поточній версії моделі. Альтернативою їй виступить чотирициліндровий дизель об’ємом 2,8 літра. Обидва мотори тепер стануть з більш підвищеною віддачею і паливною ефективністю.
Шестициліндрового двигуна у нового Prado не буде: найдорожча модифікація отримає гібридну установку на базі 2,4-літрової “четвірки”, яку доповнять електромотором у приводі задніх коліс. Передбачається, що віддача становитиме 371 кінську силу.
Цей же мотор, але без електричного доважка зможе розвивати 279 кінських сил. Крім того, тепер із двигунами працюватиме 6-ступінчастий “автомат” замість 10-ступінчастого, як у Land Cruiser 300.
Повний привід буде запропоновано для всіх версій Prado зі стандартними ДВЗ. Нове покоління позашляховика побудують на платформі Lexus GX. Їхні розміри практично збігатимуться: за аналогічної колісної бази 2850 міліметрів Toyota виявиться на 50 міліметрів коротшою, зменшивши довжину до 4,9 метра. Дорожній просвіт становитиме 225 міліметрів.
Прем’єра нового Land Cruiser Prado відбудеться 2 серпня. Очікується, що в продажу на японському ринку позашляховик з’явиться в жовтні 2023 року. Ціна становитиме від 4 до 7 мільйонів ієн (1,3-2,2 мільйона гривень).