Як охолодити машину в спеку: знайдено найшвидший спосіб

0
3383

Американський водій провів експеримент. Мета – виявити найбільш ефективний спосіб охолодити розпечений салон автомобіля.

Автомобілісти створюють прохолоду в машинах різними способами, але як дізнатися, який з них дійсно дієвий, а який лише забирає час? Аарон Міллер, один з авторів порталу Thrillist, провів, можна сказати, науковий експеримент – він залишав машину на пекучому сонці, а через кілька годин проводив досліди, заміряючи швидкість падіння температури в салоні.

Спосіб 1: кондиціонер на повну котушку

Найбільш традиційна послідовність дій: завести двигун і включити кондиціонер на максимум. Машина залишилася стояти на місці, щоб зімітувати простий в глухий пробці. Для Аарона це було випробуванням – на самому початку експерименту температура всередині становила 53,3 градуса і, через десять хвилин знизилася всього до 43,3 градусів.

Через 15 хвилин салон не поспішав охолоджуватися – прилад зафіксував 41,7 градуса, а через 20 хвилин 39,4 градуса. Тим часом, на вулиці було 37,8 градуса.

Спосіб 2: їзда з кондиціонером і відкриті вікна

Наш експериментатор зробив те, що зазвичай не рекомендують – поїхав, включивши кондиціонер на повну потужність і опустивши вікна. У салоні було прохолодніше, ніж днем ​​раніше: 52,2 градуса.

Через дві хвилини Аарон підняв скла. Що в підсумку? Через сім хвилин після початку досліду температура знизилася до 43,3 градуса і до 38,3 ще через 3 хвилини, а на 15-й хвилині внутрішній простір автомобіля охолов вже до 36,1 градуса.

Спосіб 3: їзда з кондиціонером і піднятими вікнами

На третій день Аарон зробив все те ж саме, що і напередодні, але з тією лише різницею, що вікна були «задраєно». За перші п’ять хвилин салон остудився з 58,9 градусів до 50, на десятій хвилині всередині був 41,7 градусів, до п’ятнадцятої – 34,4 градуса. Нарешті, під завісу експерименту термометр зафіксував 31,1 градус. Результат очевидний, адже при їзді з опущеними вікнами ви впускаєте в салон нагріте повітря з вулиці і, тим самим, уповільнює процес охолодження.

Спосіб 4: “помахати” дверима

На десерт Міллер залишив народний спосіб охолодження салону, який відомий і нашим автомобілістам: опустив пасажирське вікно, а потім «помахав» дверима з десяток разів, щоб вигнати розпечене повітря. Після цього наш герой підняв скло, включив кондиціонер на повну потужність і поїхав. Тест почався з 57,2 градусів, які через п’ять хвилин перетворилися на 51,1 градус, що не сильно краще. Але далі температура стала падати куди швидше і знижувалася з кожною хвилиною – 46,7, 41,7 … Через контрольні десять хвилин вона опустилася нижче 38 градусів і Міллер вимкнув кондиціонер. Втім, ставало все прохолодніше – ще через п’ять хвилин термометр показав 32,8 градуса, а за підсумками експерименту в салоні було 30 градусів. Саме четвертий спосіб і став найбільш ефективним.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!