Авто

Названо найнадійніші німецькі двигуни

Share

Німецька автомобільна промисловість давно асоціюється з якістю збирання та ефективним проектуванням. У звичайних автомобілях з Німеччини двигуни вважаються одними з найнадійніших у світі. VW Beetle все ще можна побачити на дорогах, навіть через 70 років після сходу з конвеєра першого Жука. У його серці – “четвірка” з повітряним охолодженням. Цей двигун, який використали у багатьох Porsche. Двигуни Audi V8 стоять під капотами суперкарів, надійність яких має вирішальне значення для їхнього успіху.

Volkswagen H4

Двигун H4 від VW рухав все милих «Жуків» і Porsche до автобусів та фургонів. Фердинанд Порше проектував Beetle як народний дешевий автомобіль. Навіть самий початківець міг розібрати і відновити H4. Головна особливість цього силового агрегату – його простота. H4 був маленьким та компактним. При цьому повітряне охолодження робить двигун H4 практично невразливим для забруднення рідинами. Мотор ніколи не призначався для високопродуктивних двигунів, але у Porsche 356 Speedster 1,6-літровий варіант був досить бадьорим. З точки зору надійності, ранні VW Beetle можуть проїхати понад 1,6 млн. км.

Audi 2.2 DOHC 20V I5

Цей двигун встановлювався Audi Quattro — автомобіль, який створив ралі таким, яким ми знаємо його зараз. Цей двигун – один з найбільших спортивних силових агрегатів. Успіх Quattro багато в чому пов’язаний із використанням повного приводу. Але саме під капотом ховається справжня історія. Audi стала першим успішним серійним виробником, який запровадив турбонаддув. Ідея встановлення турбокомпресора на 2,2-літровий рядний двигун була просто геніальною. Цей процес забезпечив Audi Quattro 197 л. та практично неперевершену продуктивність. При цьому підвищення рівня наддуву не вплинуло на довговічність двигуна. Перенесемося в 2023 рік, і помітимо, що автомобілі з турбованими простими двигунами під капотом, як і раніше, демонструють приголомшливі характеристики навіть на великих пробігах.

Volkswagen-Audi V8 T331

Модель Audi RS6 вразив автомобільний світ у 2002 році. Компанія Audi, більш відома своїми автомобілями преміум-класу, поєднала характеристики суперкара з кузовом седан для повсякденної їзди. Потужність 444 к.с. дозволяє досягти 100 км/год за 4,7 с. Двигун V8 виробляється компанією Audi, a блок циліндрів та головки поставляються від материнської компанії Volkswagen. Мотор вийшов настільки успішним, що його використовують навіть у дуже потужному Gumpert Apollo.

Mercedes OM603

Дизельний мотор OM603 найчастіше можна зустріти під капотом легкових автомобілів та позашляховиків, хоча він також використовується і для комерційного транспорту. Зовні OM603 не є нічого особливого, він використовує просту пряму «шістку» об’ємом 3 літри. Кінські сили грають другу роль порівняно з крутним моментом. Mercedes вдалося вичавити з двигуна 150 к.с. Mercedes OM602 може проїхати до 800 тис. км. без капремонту.

Porsche Flat-Six

Упродовж багатьох поколінь Porsche постійно оновлював культову форму кузова 911. Але це оновлення не обмежувалося лише косметичними змінами. Під капотом до 1996 року стояли плоскі “шістки” з повітряним охолодженням. Мабуть, піком популярності двигунів Porsche став 911 SC 1980 року. Він оснащувався 3-літровим двигуном, що видає 204 л.с. Зазвичай будь-який високопродуктивний двигун жертвує довговічністю. У випадку Porsche 911 SC це не так. Зміни в системі охолодження допомогли відвести надлишкове тепло, частково завдяки більшому 11-лопатевому вентилятору. При регулярному обслуговуванні класичний 911 може проїхати 240 тис. км без ремонту.

Audi TFSi EA888

Двигун EA888 рухав седани і купе з початку 2000-х років. Численні модифікації дозволили цьому двигуну залишатися в строю і досі. Завдяки великій дозі турбонаддуву, EA888 видає 310 л. Проте в концепті Golf R Volkswagen пропонував 395-сильний варіант. При регулярному обслуговуванні силовий агрегат без проблем прослужить 320 тис. км. і навіть більше. Відомі деякі проблеми, пов’язані з ланцюгом ГРМ та натягувачами EA888. Але якщо обрати один із ранніх випусків 2001-2009 р., то ці проблеми обійдуть власника стороною. Одним із найкращих варіантів вважається модель A4 цього періоду.

BMW B58

У 2019 році японська компанія Toyota представила оновлену модель Supra. Вона була розроблена в Японії, але проектування та збирання здійснювалися в Австрії під наглядом Magna Steyr. Реальність така, що найкращий японський спортивний автомобіль нині — німецька. Під капотом у Supra стоять двигуни BMW. Баварський двигун об’ємом 3 літри з двома турбінами видає 382 к.с.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Mercedes готує ексклюзивну серію GLC 300 4Matic Avantgarde

Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…

07.11.2024

У Mercedes-AMG з’явиться свій BMW XM, який обіцяє вразити

Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…

07.11.2024

Nissan звільнить тисячі співробітників та скоротить виробництво

Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…

07.11.2024

10 корисних опцій в авто, про які замовчують виробники

Більшість власників переконані, що при покупці транспортного засобу дізнатися про всі його функції можна в…

07.11.2024

Nissan представив електрофургон Interstar — новий суперник для Mercedes Sprinter

Великий електричний фургон Nissan Interstar-e доступний на європейському ринку з базовим цінником 44 000 євро.…

07.11.2024

Водіям пояснили, чому для доливання в ДВЗ можна використовувати будь-яку оливу

Зараз продається велика кількість моторних масел, які різняться за складом та технічними характеристиками. Багато автовласників…

07.11.2024