Німецька автомобільна промисловість давно асоціюється з якістю збирання та ефективним проектуванням. У звичайних автомобілях з Німеччини двигуни вважаються одними з найнадійніших у світі. VW Beetle все ще можна побачити на дорогах, навіть через 70 років після сходу з конвеєра першого Жука. У його серці – “четвірка” з повітряним охолодженням. Цей двигун, який використали у багатьох Porsche. Двигуни Audi V8 стоять під капотами суперкарів, надійність яких має вирішальне значення для їхнього успіху.
Volkswagen H4
Двигун H4 від VW рухав все милих «Жуків» і Porsche до автобусів та фургонів. Фердинанд Порше проектував Beetle як народний дешевий автомобіль. Навіть самий початківець міг розібрати і відновити H4. Головна особливість цього силового агрегату – його простота. H4 був маленьким та компактним. При цьому повітряне охолодження робить двигун H4 практично невразливим для забруднення рідинами. Мотор ніколи не призначався для високопродуктивних двигунів, але у Porsche 356 Speedster 1,6-літровий варіант був досить бадьорим. З точки зору надійності, ранні VW Beetle можуть проїхати понад 1,6 млн. км.
Audi 2.2 DOHC 20V I5
Цей двигун встановлювався Audi Quattro — автомобіль, який створив ралі таким, яким ми знаємо його зараз. Цей двигун – один з найбільших спортивних силових агрегатів. Успіх Quattro багато в чому пов’язаний із використанням повного приводу. Але саме під капотом ховається справжня історія. Audi стала першим успішним серійним виробником, який запровадив турбонаддув. Ідея встановлення турбокомпресора на 2,2-літровий рядний двигун була просто геніальною. Цей процес забезпечив Audi Quattro 197 л. та практично неперевершену продуктивність. При цьому підвищення рівня наддуву не вплинуло на довговічність двигуна. Перенесемося в 2023 рік, і помітимо, що автомобілі з турбованими простими двигунами під капотом, як і раніше, демонструють приголомшливі характеристики навіть на великих пробігах.
Volkswagen-Audi V8 T331
Модель Audi RS6 вразив автомобільний світ у 2002 році. Компанія Audi, більш відома своїми автомобілями преміум-класу, поєднала характеристики суперкара з кузовом седан для повсякденної їзди. Потужність 444 к.с. дозволяє досягти 100 км/год за 4,7 с. Двигун V8 виробляється компанією Audi, a блок циліндрів та головки поставляються від материнської компанії Volkswagen. Мотор вийшов настільки успішним, що його використовують навіть у дуже потужному Gumpert Apollo.
Mercedes OM603
Дизельний мотор OM603 найчастіше можна зустріти під капотом легкових автомобілів та позашляховиків, хоча він також використовується і для комерційного транспорту. Зовні OM603 не є нічого особливого, він використовує просту пряму «шістку» об’ємом 3 літри. Кінські сили грають другу роль порівняно з крутним моментом. Mercedes вдалося вичавити з двигуна 150 к.с. Mercedes OM602 може проїхати до 800 тис. км. без капремонту.
Porsche Flat-Six
Упродовж багатьох поколінь Porsche постійно оновлював культову форму кузова 911. Але це оновлення не обмежувалося лише косметичними змінами. Під капотом до 1996 року стояли плоскі “шістки” з повітряним охолодженням. Мабуть, піком популярності двигунів Porsche став 911 SC 1980 року. Він оснащувався 3-літровим двигуном, що видає 204 л.с. Зазвичай будь-який високопродуктивний двигун жертвує довговічністю. У випадку Porsche 911 SC це не так. Зміни в системі охолодження допомогли відвести надлишкове тепло, частково завдяки більшому 11-лопатевому вентилятору. При регулярному обслуговуванні класичний 911 може проїхати 240 тис. км без ремонту.
Audi TFSi EA888
Двигун EA888 рухав седани і купе з початку 2000-х років. Численні модифікації дозволили цьому двигуну залишатися в строю і досі. Завдяки великій дозі турбонаддуву, EA888 видає 310 л. Проте в концепті Golf R Volkswagen пропонував 395-сильний варіант. При регулярному обслуговуванні силовий агрегат без проблем прослужить 320 тис. км. і навіть більше. Відомі деякі проблеми, пов’язані з ланцюгом ГРМ та натягувачами EA888. Але якщо обрати один із ранніх випусків 2001-2009 р., то ці проблеми обійдуть власника стороною. Одним із найкращих варіантів вважається модель A4 цього періоду.
BMW B58
У 2019 році японська компанія Toyota представила оновлену модель Supra. Вона була розроблена в Японії, але проектування та збирання здійснювалися в Австрії під наглядом Magna Steyr. Реальність така, що найкращий японський спортивний автомобіль нині — німецька. Під капотом у Supra стоять двигуни BMW. Баварський двигун об’ємом 3 літри з двома турбінами видає 382 к.с.