Статті

Водіям пояснили, що буде, якщо їздити влітку на зимовій гумі

Використання зимової гуми під час їзди влітку може мати низку негативних наслідків, що впливають на безпеку та ефективність автомобіля.

Ось декілька наслідків, які можуть виникнути:

1. Зменшене зчеплення. Зимова гума має спеціальний протектор, розроблений для покращення зчеплення з дорогою в умовах низьких температур, снігу та льоду. Проте влітку, коли температура повітря підвищується, зимова гума стає м’якшою і менше зчеплюється з асфальтом. Це може призвести до подовженого гальмування, погіршення керованості автомобіля та підвищеного ризику виїзду зі шляху у випадку гострого маневру або несподіваної ситуації.

2. Зношеність гуми. Зимова гума має більш м’яку гумову суміш, що розроблена для забезпечення гнучкості та кращого зчеплення при низьких температурах. Якщо використовувати зимову гуму влітку, вона швидше зношуватиметься через вищі температури, що може призвести до скорочення її експлуатаційного терміну.

3. Збільшений опір коченню. Зимова гума має більш великі протекторні блоки, які сприяють кращому зчепленню зі снігом і льодом, але при цьому збільшують опір коченню. Це може позначитися на паливній економічності автомобіля, оскільки зимова гума споживає більше палива влітку через збільшений опір коченню.

4. Погіршення комфорту. Зимова гума часто має більш жорстку конструкцію для забезпечення кращої стійкості на снігу. Це може призвести до погіршення комфорту пасажирів, оскільки така гума менш поглинає нерівності дороги.

5. Порушення правил. У деяких країнах є законодавчі вимоги стосовно використання зимової гуми тільки взимку або при наявності специфічних погодних умов. Їзда на зимовій гумі влітку може призвести до порушення правил та накладення штрафу.

Враховуючи ці фактори, рекомендується використовувати літню або всесезонну гуму влітку для забезпечення оптимальної безпеки, комфорту та тривалості експлуатації автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі з’явиться нова категорія електромобілів

Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…

17.12.2025

Renault готує оновлений електричний Twingo для Європи

Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…

17.12.2025

BMW iX1 2027 показав новий стиль Neue Klasse і футуристичний салон

На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…

17.12.2025

Mitsubishi готує Outlander Diamond Trail Edition із позашляховими можливостями

Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…

17.12.2025

ТОП-5 бюджетних авто в Україні, які дорого обходяться у ремонті

В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…

17.12.2025

Оновлений Tesla Cybertruck довів високий рівень безпеки на краш-тестах

Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…

17.12.2025