Компанія Subaru нарощує електрифікацію свого модельного ряду

0
162
Японська Subaru ставить перед собою цілі щодо розвитку електромобілів протягом п’яти років.

Японський автовиробник Subaru Corp у четвер окреслив цілі з продажу та виробництва акумуляторних електромобілів (EV), прагнучи до глобального продажу 200 000 одиниць на рік приблизно до 2026 року. Компанія, відома своїм кросовером Outback та сильною залежністю від ринку Північної Америки, заявила, що до 2028 року її річний обсяг виробництва акумуляторних електромобілів становитиме 400 000 одиниць.

Половину цієї потужності буде отримано за рахунок змішаної виробничої лінії бензинових та електричних автомобілів, де компанія планує розпочати виробництво акумуляторних електромобілів зі своєї власної лінії приблизно у 2025 році, сказав Ацуші Осакі, виконавчий віце-президент Subaru, який збирається обійняти посаду виконавчого директора компанії у червні .

Половина, що залишилася, буде вироблятися на спеціальній лінії з виробництва електромобілів на новому заводі, про який компанія оголосила минулого року.

“Ми сподіваємося побудувати виробничу систему, в якій можна буде гнучко змінювати коефіцієнт потужності акумуляторних електромобілів, гібридів та бензинових автомобілів, приділяючи пильну увагу нормативним вимогам та тенденціям ринку”, – сказав Осакі.

 

Subaru вже давно має сильну присутність у Сполучених Штатах, на які припадає майже 70% від загального обсягу світового продажу автомобілів марки у розмірі 852 000 одиниць у фінансовому році, що закінчився 31 березня.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!