Нещодавно компанія BMW представила рестайлінгові X5 та X6 . Зараз настала черга їхніх «заряджених» M-версій. Обидва автомобілі тепер пропонують лише у виконанні Competition, але з покращеним мотором. Так, BMW X5 M і X6 M 2024 комплектуються «м’яким» гібридом.
Під капотом у баварських новинок розміщується той же 4,4-літровий двигун з турбонаддувом, який встановлювався на дореформені кросовери. Його заявлена максимальна віддача досягає 617 л. при моменті, що крутить, в 750 Н*м. Однак баварські інженери не лише злегка електрифікували його, але й посилили колінчастий вал, оновили турбонагнітач, впускний колектор та інші деталі конструкції. 48-вольтний генератор розробники впровадили до складу 8-ступінчастої автоматичної КПП, завдяки чому покращилося перемикання коротких передач (фото: BMW).
Згідно з офіційною заявою, внесені зміни зробили реакцію трансмісії більш різкою та підвищили її ефективність. Але опубліковані дані свідчать, що динаміка розгону у кросоверів не змінилася: на прискорення до 100 км/год йдуть 3,7 секунди. При цьому обидві новинки стали першими зарядженими продуктами BMW M з м’яким гібридом. Стандартно кросовери оснащуються спортивними адаптивною підвіскою, вихлопною системою, повним приводом, активним заднім диференціалом та кермовим керуванням.
В іншому баварські моделі схожі інші модифікації. При цьому M-версії кросоверів базуються на топових версіях з дорогою стереосистемою, повним набором помічників водія, шкіряними сидіннями та іншими опціями. Публічна презентація автомобілів відбудеться у березні. «Заряджений» X5 M оцінений у США в мінімальні 122,3 тисяч доларів, X6 M – 127,2 тисяч доларів.