Авто

Власники нового Ford Puma розкрили вади, які приховував виробник

Share

Ford Puma – це субкомпактний кросовер, який викликав фурор на автомобільному ринку з моменту свого випуску у 2019 році. Його хвалили за спортивний зовнішній вигляд, вражаючу паливну економічність та відмінну динаміку водіння. Однак, як і у будь-якого автомобіля, у Ford Puma є своя неабияка частка переваг та недоліків. У цій статті ми розглянемо докладніше плюси і мінуси Ford Puma, ґрунтуючись на відгуках реальних автовласників.

Паливна економічність. Однією з найбільш значних переваг Ford Puma є його вражаюча паливна економічність. Базова модель Ford Puma оснащена 1,0-літровим трициліндровим двигуном, який видає 125 кінських сил і 200 Н*м моменту, що крутить. Цей двигун працює в парі з шестиступінчастою механічною коробкою або опціональною семиступінчастою АКПП. З такою установкою Ford Puma може досягти розрахункової економії палива в 4 літри на 100 км у середньому, що робить його одним із найекономічніших малолітражних кросоверів на ринку.

Спортивний дизайн та динаміка водіння. Ще однією перевагою Ford Puma є його спортивний дизайн та динаміка водіння. Ford Puma відрізняється сміливим дизайном екстер’єру з чіткими лініями, агресивними фарами та витонченим профілем. Багато автовласників залишають хвалебні відгуки про Ford Puma за його спортивний стиль управління. Справа в тому, що підвіска налаштована таким чином, що забезпечує відмінну керованість, а кермо дуже чуйне, що робить його приємним автомобілем для їзди як по міських дорогах, так і заміськими трасами.

Компактний салон Однією з найпоширеніших скарг на Ford Puma є його обмежений простір. Задні сидіння дуже малі. Багажник теж не вирізняється своєю місткістю. Крім того, інформаційно-розважальний екран теж невеликий, що призводить до труднощів під час роботи з системою мультимедіа.

Незручні сидіння. Деякі власники автомобілів повідомили, що сидіння Ford Puma незручні для тривалої їзди. Сидіння не мають належної підтримки попереку, а амортизація занадто жорстка, що може спричинити дискомфорт при тривалих поїздках. Крім того, підголівники розташовані надто далеко вперед, що може бути незручним для водіїв високого зросту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

На тестах помітили прототип оновленого Mercedes-Benz GLE Coupe

Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…

11.12.2024

Акумулятори для електрокарів стали найдешевшими за всю історію

Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…

11.12.2024

Експерт попередив про шість можливих несправностей автомобіля в мороз

З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до…

11.12.2024

Нові кросовери Renault отримають радикально оновлений дизайн

Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…

11.12.2024

Експерти назвали три ефективні способи знизити витрати на ремонт авто

Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…

11.12.2024

Експерти розповіли про шкоду використання картону перед решіткою радіатора

За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…

11.12.2024