Щодня електротранспорт стає все більш звичним для більшої кількості водіїв. Водночас зараз активно розвивається саме ніша легкового електротранспорту, а ось повноцінні вантажівки на електротязі поки що для багатьох на диво, але компанії, які займаються виробництвом вантажних машин уже працюють над першими екземплярами з електротягою.
Так, нещодавно електровантажівка з напівпричепом від компанії Volvo із завантаженням у 40 тонн змогла подолати маршрут у 3000 кілометрів між Швейцарією та Іспанією. На цей час це є найбільшою дистанцією, яку пройшла комерційна вантажівка на електротязі, повідомляє electrec.
Рейс проводила логістична компанія Krummen Kerzers, а за кермом був водій, на ім’я Балін Шнелл. На електричній вантажівці перевозили 20 тонн апельсинів, а водій уперше сидів за кермом електровантажівки.
Заявлений запас ходу вантажівки становить близько 300 кілометрів, але з огляду на низку факторів, що впливають на витрату електрики, водієві довелося заряджати електро Volvo близько 20 разів. У логістичній компанії зазначили, що йшлося не про рекорди, а насамперед усіх цікавив збір інформації про можливості використання електровантажівок у міжміських перевезеннях.
Судячи з того, що в компанії планують збільшити парк електровантажівок до кінця 2023 до 18 штук, електро Volvo показала себе досить непогано.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment