Головна Авто Експерти показали три рідкісні автомобілі українського виробництва

Експерти показали три рідкісні автомобілі українського виробництва

Час читання: 2 хв.
0

У світі існує безліч різних моделей автомобілів, але також є чимало і модифікацій авто. Здебільшого це стосується машин західного виробництва, проте існують моделі, які виготовляв український автопром. І це не лише «горбатий» чи «вухатий» Запорожець, чи «амфібія» Луцького автозаводу, пише Avtosota .

Відверто кажучи, наш український автопром у якийсь час у своїй історії нічим не поступався західним виробникам у плані випуску унікальних та неординарних машин.

Пропонуємо до вашої уваги добірку моделей, які проводилися нашими автозаводами протягом кількох десятиліть. При цьому звертаємо увагу, що йдеться не про якісь досвідчені зразки, а про серійний випуск авто.
Реклама

Праворульная версия ЗАЗ 1962 года

«Горбатий Запорожець» для людей старшого покоління – це не просто слова, а реальна модель, яка прослужила вірою та правдою багато років. Однак далеко не всі бачили і знають про таку ж модифікацію, але тільки з кермовим колесом з правого боку. Модель ця отримала додатковий індекс у назві – “с”, а сама модель призначалася не для експорту, як можна подумати, а для зручнішої роботи листоноші, які тоді якраз і пересувалися на таких авто.

Крім того, дана версія мала ще кілька відмінностей – задні вікна машини були заглушені металом, а на задній частині салону замість сидіння була поштова скринька.

Вантажна модифікація ЛуАЗ-13021

Ця модель мало кому згадається, але в дев’яності роки, коли потрібно було знайти нові ринки реалізації, було прийнято рішення про виробництво компактної вантажівки вантажопідйомністю до 400 кг.

Дана модель могла похвалитися системою повного приводу та мотором продуктивністю 53 кінські сили.

Сьогодні відшукати таку модель практично неможливо, їх замінили більш досконалі авто, на той момент типу «пиріжок».

Невеликий міський автобус ЛАЗ А-073

Ще одна модель, яка заслуговує на увагу – це міський автобус з дизельним мотором Львівського автозаводу – ЛАЗ А-073.

Вважається, що цю модель випустили передчасно, оскільки українські пасажироперевезення на той момент не були готові до масового придбання таких моделей. Варто зазначити, що автобус міг дозволити розмістити у своєму салоні лише 40 пасажирів (24 сидіння). Чим не альтернатива сьогоднішнім “Богданам”.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.