У нього тепер п’ять дверей: представлений новий Peugeot 508

0
416

Напередодні автосалону в Женеві компанія Peugeot розсекретила нове покоління 508 . І найбільшою несподіванкою стало те, що дана модель тепер п’ятидверна – вона має кузов ліфтбек, хоча самі французи вимагають називати 508-й фастбек через невелику кришки багажника.

А ще вони не соромлячись записують Peugeot 508 в конкуренти Audi A5 Sportback, постійно порівнюючи новинку саме з цією машиною. Чуєте, до чого вони хилять? Так, Peugeot спробує відкусити свій шматок пирога в преміум-сегменті. Бажання цілком природне: в Європі сегмент седанів D-класу практично вимер в масовому сегменті, лише в преміум спостерігається життя і хоч якусь увагу з боку покупців.

У порівнянні з попереднім покоління Peugeot 508 зменшився в розмірах. Він став коротше на 80 мм (4750 мм), нижче на 60 мм (1400 мм), зменшилася і колісна база на 27 мм (до 2790 мм), що навряд чи позитивно позначилося на просторі для ніг другого ряду сидінь.

Дизайн машини виконаний в нинішньому корпоративному дусі, який вже випробуваний на кросовери 3008 і 5008, але має і ряд стилістичних рішень від торішнього концепту Instinct. В цілому вийшла приземкувата компактна машина в профіль неотличимая від седана з правильними вивіреними пропорціями. Хоча, звичайно, від французів багато хто чекав більшої емоційності в образі.

Зараз читають  Електромобіль проти автомобіля - який з них надійніший?

З інтер’єром сюрпризу не вийшло: тут фірмовий i-Cokpit з віртуальної панеллю приладів, яка розташована вище керма і кольоровим проекційним дисплеєм на лобове скло. Французам вдалося відмінно вписати екран мультимедійної системи в центральну консоль.

У Peugeot обіцяють дорогі матеріали оздоблення салону і багатий вибір опцій, в числі яких передні сидіння з масажем, аудіосистема Focal, систему кругового видеобзор, світлодіодні фари, активний круїз-контроль і навіть система нічного бачення, що розпізнає великі об’єкти (людей і тварин).

Моторна лінійка складається з трьох силових агрегатів. Це 1,5 і 2-літрові турбодизелі потужністю 130, 160 і 180 к.с. відповідно і 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 180 і 225 к.с. Останній призначений для «підігрітої» версії GT. Механічна коробка передач доступна тільки для молодшого турбодизеля, всі інші версії оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” Aisin.

Технічно машина теж просунута і повинна стати драйверской з усіх, що побудовані на модульній платформі EMP2. У неї задня багаторичажка, а у бензинових версій ще й встановлені адаптивні амортизатори.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.