Volvo EX90 став новим флагманом шведської марки

0
336
Кросовер EX90 взагалі не передбачає версій із двигунами внутрішнього згоряння. З ними залишиться нинішній XC90, який переживе ще одну модернізацію і в другій половині десятиліття піде в історію, як і всі інші Volvo з двигунами внутрішнього згоряння. До 2030 року в модельному ряду їх просто не залишиться.
Що стосується новинки, то вона більша за XC90. У довжину — на вісім сантиметрів, завширшки — на три, проте висота зменшена на два з половиною, і колісна база майже не відрізняється.
В основі машини лежить платформа SEA1, розроблена концерном Geely (якому належить Volvo), для машин із великою колісною базою. До речі, на ній побудована модель Polestar 3, представлена ​​трохи раніше.
Volvo пропонують з двома силовими установками, між якими є багато спільного: двомоторна схема, батарея ємністю 110 кіловат-годин і приблизно рівний запас ходу 580 кілометрів за циклом WLTP.
Початкова модифікація розвиває 408 сил, 770 Нм і розганяє машину до сотні менше, ніж за 5.9 секунд. Важить такий кросовер 2818 кілограмів.
Модифікація Performance на секунду швидше розвиває 517 сил і 910 Н·м. На початку руху та при середніх навантаженнях працює лише один мотор, і машина є, по суті, передньопривідною. Другий, задній двигун підключається в моменти прискорень. Спеціальний режим Constant AWD дозволяє задіяти обидва двигуни примусово і нагадує блокування центрального диференціала.
Але найголовніше — це величезна кількість найсучаснішої електроніки. За простором навколо машини стежить лідар, п’ять радарів та шістнадцять ультразвукових сенсорів. Отриману інформацію опрацьовує процесор Nvidia Orin, але програмне забезпечення Volvo розробляла самостійно. Покришку на дорозі машина помітить з відстані 120 метрів, людину — на вдвічі більшу дистанцію. І все це, зауважте, вночі.
Ті, хто сидить у машині, теж без нагляду не залишаться. Дві камери та один інфрачервоний датчик стежать за водієм. Якщо він задріме, система відразу ж видаватиме попереджувальні сигнали, а за відсутності реакції зупинить машину і зв’яжеться з екстреними службами. Окремі датчики стежать, чи не забули в машині дитину чи домашню тварину. Замість шкіри в обробці використовується тканина з домішкою вовни.
Виробництво EX90 стартує на початку наступного року у США, пізніше підключиться і китайський завод Geely. Стартову ціну в Німеччині вже оголошено: 105 550 євро.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!